QS World University Rankings

À prupositu di Wikipedia

L'ortografia è a grammatica di 'ssu articulu ùn sò micca currette. Pudete cuntribuisce à ammigliurà le.


QS World University Rankings è una pubblicazione annuale di classifiche universitarie di Quacquarelli Symonds (QS). U sistema QS hè cumpostu di trè parti: a classificazione globale globale, a classificazione di i sughjetti, chì chjamanu e prime università di u mondu per u studiu di 51 sughjetti diffirenti è cinque spazii di facultà cumposti, è ancu cinque tavule regiunale indipendenti, à dì l'Asia, l'America Latina, L'Europa emergente è l'Asia Centrale, a Regione Araba è i BRICS.

U ranking QS riceve appruvazioni da u Gruppu di Experti di Classificazione Internaziunale (IREG), è hè cunsideratu cum'è unu di i trè classifiche universitarie più letti in u mondu, inseme cù u Ranking Academic of World Universities è Times Higher Education World University Rankings. Sicondu Alexa Internet, hè a classificazione universitaria più vista in u mondu. In ogni casu, hè statu criticatu per a so dipendenza eccessiva in l'indicatori subjectivi è i sondaggi di reputazione, chì tendenu à fluttuà annantu à l'anni. Preoccupazione esiste ancu in quantu à a coherenza globale è l'integrità di e dati utilizati per generà risultati di classificazione QS.

U ranking QS era cunnisciutu prima cum'è Times Higher Education-QS World University Rankings. L'editore avia cullaburatu cù a rivista Times Higher Education (THE) per pubblicà e so classifiche internaziunali da u 2004 à u 2009 prima chì tramindui cuminciaru à annunzià e so propria versione. QS dopu hà sceltu di cuntinuà à aduprà a metodulugia preesistente in partenariatu cù Elsevier, mentri THE hà aduttatu una nova metodulugia per creà i so rankings.

Storia[mudificà | edità a fonte]

A necessità percepita di una classificazione internaziunale di l'università per scopi di u Regnu Unitu hè stata evidenziata in dicembre 2003 in a rivista di Richard Lambert di a cullaburazione università-industria in Gran Bretagna per HM Treasury, u ministeru di finanze di u Regnu Unitu. Frà e so raccomandazioni ci era a classificazione di l'università mundiale, chì Lambert hà dettu chì aiuterà u Regnu Unitu à valutà a pusizione globale di e so università.

L'idea di a classificazione hè stata creditata in u libru di Ben Wildavsky, The Great Brain Race: How Global Universities are Reshaping the World, à allora editore di THE, John O'Leary. THE hà sceltu di associà cù a cumpagnia di cunsiglii educativi è di carriera Quacquarelli Symonds (QS) per furnisce i dati, numinendu Martin Ince, ex vice editore è più tardi un cuntrattu di THE, per gestisce u prugettu.

Trà u 2004 è u 2009, QS hà pruduttu u ranking in partenariatu cù THE. In u 2009, THE hà annunziatu ch'elli pruduceranu a so propria classificazione, u Times Higher Education World University Rankings, in partenariatu cù Thomson Reuters. THE citò una debulezza affirmata in a metodulugia di i rankings originali, è ancu un favoritismu percepitu in a metodulugia esistente per a scienza sopra l'umanità, cum'è dui di i motivi chjave per a decisione di split with QS.

QS hà conservatu a pruprietà intellettuale in i rankings prima è a metodulugia utilizata per cumpilà, [citazione necessaria] è cuntinueghja à pruduce classifiche basate nantu à quella metodulugia, chì sò avà chjamati QS World University Rankings.

THE hà creatu una nova metodulugia cù Thomson Reuters, è hà publicatu u primu Times Higher Education World University Rankings in settembre 2010.

Classifica globale[mudificà | edità a fonte]

QS publica i risultati di a classificazione in i media di u mondu è hà fattu partenarii cù una quantità di punti di vendita, cumprese The Guardian in u Regnu Unitu, è Chosun Ilbo in Corea. U primu ranking pruduciutu da QS indipindentamente da THE, è utilizendu a metodulugia coherente è originale di QS, sò stati publicati l'8 di settembre di u 2010, cù a seconda apparsu u 6 di settembre di u 2011.

QS hà cuncepitu a so classificazione per valutà a prestazione secondu ciò chì crede esse aspetti chjave di a missione di una università: insegnamentu, ricerca, nutrimentu di l'impiegabilità è internaziunale.

Revisione di i pari accademici[mudificà | edità a fonte]

Questa hè a parte più cuntruversa di a metodulugia [parole weasel][citazione necessaria]. Utilizendu una cumminazione di listi di mailing acquistati è applicazioni è suggerimenti, sta indagine dumanda à l'accademici attivi in ​​u mondu nantu à e prime università in i so campi specializati. QS hà publicatu i tituli di u travagliu è a distribuzione geografica di i participanti.

U ranking 2017/18 hà fattu usu di risposte da 75,015 persone di più di 140 nazioni per u so indicatore di reputazione accademica, cumpresi i voti di i cinque anni precedenti, sempre chì ùn ci sia più infurmazione recente dispunibule da u stessu individuu. I participanti ponu numinà finu à 30 università, ma ùn sò micca capaci di vutà per u so propiu. Tendenu à numinà una mediana di circa 20, chì significa chì sta indagine include più di 500 000 punti di dati. U rispondente mediu pussede 20.4 anni di sperienza accademica, mentri 81% di i rispondenti anu più di una dicada di sperienza in u mondu accademicu.

In u 2004, quandu i rankings apparsu per a prima volta, a valutazione di i pari accademichi rapprisentava a mità di u puntu pussibule di una università. In u 2005, a so parte hè stata ridutta à 40% per via di l'intruduzioni di l'Encuesta di Reputazione di l'Impiegatori.

Rapportu di i studienti di a facultà[mudificà | edità a fonte]

Questu indicatore cuntene u 20% di u puntuazione pussibule di una università in u ranking. Hè una misura classica aduprata in diversi sistemi di classificazione cum'è proxy per l'impegnu di l'insignamentu, ma QS hà ammissu chì hè menu di satisfactoria.

Citazioni per facultà[mudificà | edità a fonte]

Citazioni di a ricerca publicata sò trà l'inputs più utilizati à a classificazione universitaria naziunale è glubale. U QS World University Rankings hà utilizatu dati di citazioni da Thomson (ora Thomson Reuters) da 2004 à 2007, è da tandu hà utilizatu dati da Scopus, parte di Elsevier. U numeru tutale di citazioni per un periudu di cinque anni hè divisu da u numeru di accademichi in una università per dà u puntuatu per sta misura, chì cuntene u 20% di u puntuazione pussibule di una università in u ranking.

QS hà spiegatu chì usa stu approcciu, piuttostu cà e citazioni per carta preferita per altri sistemi, perchè reduce l'effettu di a scienza biomedica nantu à a stampa generale - a biomedicina hà una cultura feroce "pubblicà o perisce". Invece, QS prova di misurà a densità di u persunale di ricerca attivu in ogni istituzione, ma i prublemi restanu sempre nantu à l'usu di citazioni in i sistemi di classificazione, in particulare u fattu chì l'arti è l'umanità generanu relativamente pocu citazioni.

Tuttavia, dapoi u 2015, QS hà fattu miglioramenti metodulugichi pensati à caccià l'istituzioni vantaghji spicializati in Scienze Naturali o Medicina prima ricevuti. Stu migliuramentu hè chjamatu nurmalizazione di l'area di a facultà, è assicura chì e citazioni di una istituzione contanu in ognuna di e cinque Aree di Facultà chjave di QS hè ponderata per cuntà u 20% di u puntu di citazioni finali.

QS hà cuncessu a prisenza di alcuni errori di cullizzioni di dati in quantu à citazioni per facultà in classifiche di l'anni precedenti.

Una questione interessante hè a diffarenza trà e basa di dati Scopus è Thomson Reuters. Per l'università maiò di u mondu, i dui sistemi catturanu più o menu listessi publicazioni è citazioni. Per l'istituzioni menu mainstream, Scopus hà più riviste in lingua non inglese è più chjucu in a so basa di dati. Siccomu i documenti sò menu citati, però, questu pò ancu significà menu citazioni per carta per l'università chì publicanu in elli. Questa zona hè stata criticata per minà l'università chì ùn utilizanu micca l'inglese cum'è a so lingua primaria. Citazioni è publicazioni in una lingua diversa da l'inglese sò più difficiuli di accede. A lingua inglese hè a lingua più internaziunale, cusì hè ancu a più populari quandu citate.

Revisione di u patronu[mudificà | edità a fonte]

Questa parte di u ranking hè ottenuta da un metudu simili à a Peer Review Accademica, salvu chì mostra campioni di reclutatori chì assumenu graduate in una scala naziunale globale o significativa. I numeri sò più chjuchi - 40,455 risposte da più di 130 paesi in u ranking 2016 - è sò usati per pruduce u 10% di u puntuazione pussibule di ogni università. Stu sondaghju hè statu introduttu in u 2005 in a cunvinzione chì i patroni traccianu a qualità di u graduatu, facendu questu un barometru di a qualità di l'insignamentu, un fattore famosu problematicu per misurà. L'università chì si trova quì hè di interessu particulare per i studienti potenziali, è ricunnosce chì questu era l'impetu daretu à u QS Graduate Empl inaugurale.

Giovani università[mudificà | edità a fonte]

QS libera ancu u QS Top 50 Under 50 Ranking annu per classificà università chì sò state stabilite per menu di 50 anni. Queste istituzioni sò ghjudicate nantu à e so pusizioni nantu à a tavula generale di l'annu precedente. Da u 2015, a classificazione "'Top 50 Under 50" di QS hè stata allargata per include e 100 istituzioni più grandi di u mondu sottu à 50 anni, mentre chì in 2017 hè stata di novu allargata per include e 150 università più grandi di u mondu in questa cohorte. In u 2020, a tavula hè stata superata da l'Università Tecnologica Nanyang di Singapore per u settimu annu consecutivu. A tavula hè duminata da università di a regione Asia-Pacificu, cù i primi quattru posti occupati da l'istituzioni asiatiche.

Facultà è materie[mudificà | edità a fonte]

QS classifica ancu università per disciplina accademica organizata in facultà 5, vale à dì Arti è Umanità, Ingegneria è Tecnulugia, Scienze di a Vita è Medicina, Scienze Naturali è Scienze Sociali è Gestione. A metodulugia hè basatu annantu à l'indagine di accademichi esperti è di l'impiegatori mundiali, è a misurazione di u rendiment di ricerca utilizendu dati provenienti da a basa di dati Scopus d'Elsevier. In u 2018 QS World University Rankings by Subject sò chjamati i migliori università di u mondu per u studiu di 48 sughjetti differenti. I dui novi tavulini sughjetti aghjuntu in l'edizione più recente sò: Classics & Ancient History è Library & Information Management.

L'istituzione di punta in u mondu in a cartera di u 2020 in quantu à a maiò parte di e pusizioni di punta in u mondu hè u Massachusetts Institute of Technology, chì hè u numeru unu per 12 sugetti. U so rivale di longu ranking, l'Università di Harvard, hè u numeru unu per undici sugetti.

Classifica regiunale è altre tavule[mudificà | edità a fonte]

Classificazione di l'impiegabilità di i laureati QS

In u 2015, in un tentativu di risponde à a dumanda di i studienti per dati comparativi nantu à e prospettive di l'impieghi offerte da università prospective o attuali, QS hà lanciatu u QS Graduate Employability Rankings. L'ultima puntata, liberata per l'annu accademicu 2020, classifica 500 università in u mondu. Hè guidatu da l'Istitutu di Tecnulugia di Massachusetts, è prisenta quattru università da i Stati Uniti in u top 10. A metodulugia unica hè custituita da cinque indicatori, cù trè chì ùn sò micca in ogni altru ranking.

Avvenimenti[mudificà | edità a fonte]

QS Quacquarelli Symonds urganizeghja una serie di eventi di reclutamentu di studenti internaziunali durante l'annu. Questi sò generalmente orientati à l'introduzione di futuri studienti à u staffu di l'ammissione di l'università, mentre chì facilitanu ancu l'accessu à i cunsiglii d'admissione è e borse di studiu. In u 2019, più di 360 avvenimenti sò stati ospitati, assistiti da 265,000 candidati, in 100 cità in 50 paesi. Separati in 'tours', l'offerta di eventi QS sò tipicamente cumpresi una seria di fiere universitarie è di scuole di cummerciale.

Tour MBA Mondiale[mudificà | edità a fonte]

U QS World MBA Tour hè a più grande serie di fiere internaziunali di scuole di cummerciale in u mondu, frequentate da più di 60,000 candidati in 100 cità in 50 paesi.

World MBA Tour Premium[mudificà | edità a fonte]

QS World MBA Premium si concentra ancu in u reclutamentu di studenti MBA, ma invita solu e scole di cummerciale classificate in u top 200 à l'internaziunale, secondu u QS World University Rankings. L'avvenimentu hà u scopu di furnisce una visione più olistica di un diploma MBA, cun un focusu rinfurzatu nantu à i prucessi è insights pre è post-studiu.

Tour di a scola mundiale[mudificà | edità a fonte]

U QS World Grad School Tour si concentra nantu à i prugrammi postuniversitari internaziunali, in particulare i maestri specializati è i PhD in FAME (Finanze, Contabilità, Gestione è Economia) è discipline STEM.

Tour Universitario Mondiale[mudificà | edità a fonte]

U QS World University Tour pone l'accentu nantu à u reclutamentu di i studienti di u liceu, invitendu solu i prugrammi di liceu.

Cunnette Eventi[mudificà | edità a fonte]

QS Connect MBA è QS Connect Masters differenu da altre serie di avvenimenti "per chì un furmatu di fiera aperta ùn hè micca seguitu. Invece, i candidati participanu à interviste 1-à-1 pre-disposti cù u persunale di ammissione, basate nantu à i CV è i profili accademichi pre-sottomessi.

QS Stars[mudificà | edità a fonte]

QS offre ancu à l'università un serviziu di auditu chì furnisce infurmazioni approfondite nantu à i punti di forza è debule istituzionali. Chjamatu QS Stars, stu serviziu hè separatu da u QS World University Rankings. Implica un sguardu detallatu à una gamma di funzioni chì marcanu una università muderna è globale. U risultatu minimu chì una università pò riceve hè zero Stars, mentre chì l'università veramente eccezziunale, di punta in u mondu, ponu riceve u statutu di '5 * +', o 'Five Star Plus'. U prucessu di audit QS Stars valuta l'università secondu circa 50 indicatori diffirenti. In u 2018, circa 20 università diverse in u mondu avianu statu attribuitu u massimu puntuazione Five Star Plus.

QS Stars classificazioni sò derivati ​​da punteggi in ottu di 12 categurie. Quattru categurie sò ubligatorie, mentri l'istituzioni devenu sceglie e quattru categurie facultative rimanenti. Sò:

Stars hè un sistema di valutazione, micca un ranking. Circa 400 istituzioni avianu optatu per l'evaluazione di Stars à principiu di 2018. In 2012, i tariffi per participà à stu prugramma eranu $ 9850 per l'auditu iniziale è una tarifa di licenza annuale di $ 6850.

External links[mudificà | edità a fonte]