Pyrgus armoricanus

À prupositu di Wikipedia
Pyrgus armoricanus
Pyrgus armoricanus
Classifica scentifica
Regnu Animalia
Imbrancamentu Arthropoda
Classa Insecta
Ordini Lepidoptera
Famiglia Hesperiidae
Genaru Pyrgus
Nomu binuminali
Pyrgus armoricanus
Carl Linnaeus, 1758

Pyrgus armoricanus hè una spezia di sbarrabattula chì faci parti di a famiglia di l'Hesperiidae.

Discrizzioni[mudificà | edità a fonte]

Pyrgus armoricanus hè un sbarabattula di piccula taglia appartinendu à a famiglia di l'Hesperiidae. Prisenta una largura di à l'incirca 25 à 30 millimitri. L'ali sò di culori brunu scuru incù i tacchi bianchi è un'urlatura arancinu vivu. U sottu di l'ali hè più chjaru incù marchi discreti. L'antenni sò corti è spessi, tipichi di i sbarabattuli di 'ssa famiglia.

Ripartizioni[mudificà | edità a fonte]

Pyrgus armoricanus hè endemicu di u righjonu armuricanu, situata in u punenti di a Francia. Omu u trova par u più in i pratulini è i landi di 'ssu righjonu. A so distribuzioni hè limitata è hè cunsidaratu com'è una spezia rara.

Pyrgus armoricanus hè prisenti in Corsica.[1]

Biulugia[mudificà | edità a fonte]

U ciculu di vita di Pyrgus armoricanus hè tipicu di i sbarabattuli. L'adulti emerghjini di branu è si nutriscini di u nettaru di i fiora. I femini diponini i so ova annantu à i pianti ospiti, chì sò par u più graminacei. I bruchi si sviloppani prestu è si cibani casci di i pianti ospiti. Dopu à un periudu di mitamurfosi, i bruchi si trasformani in crisalidi è emerghjini dopu in tantu ch'è adulti.

Tassunumia[mudificà | edità a fonte]

Pyrgus armoricanus hè statu discrittu par a prima volta da u naturalistu francesu Pierre Millière in u 1874. Apparteni à u genaru Pyrgus, chì ragruppa parechji spezii di sbarabattuli di piccula taglia.

Cunsirvazioni[mudificà | edità a fonte]

Pyrgus armoricanus hè una spezia minacciata par via di a distruzzioni di u so ambienti naturali. I pratulini è i landi di u righjonu armuricanu sò à spessu cunvertuti in terri agriculi o urbanizati, ciò chì riduci cunsidarevulamenti i pupulazioni di 'ssa spezia. Misuri di cunsirvazioni sò nicissarii par pruteghja l'ambienti rimanenti è prumova a sopravvivenza di Pyrgus armoricanus.

Rifarimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Berquier C. & Andrei-Ruiz M.-C., Lista Rossa regiunale di e Farfalle diurne è Zygene di Corsica, Corti: Edizione di l'Uffiziu di l'Ambiente di a Corsica, 2017

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. Berquier & Andrei-Ruiz (2017).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]