Vai al contenuto

Prunus prostrata

À prupositu di Wikipedia
Prunus prostrata
Prunus prostrata
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Classa Polypodiopsida
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Rosales
Famiglia Rosaceae
Generu Prunus
Nome binuminale
Prunus prostrata
Jacques Labillardière, 1791

Prunus prostrata hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di e Rosaceae.

Descrizzione

[mudificà | edità a fonte]

Prunus prostrata hè una spezia di pianta appartinendu à a famiglia di e Rosaceae. Si tratta d'un arbustu à foglie persistente chì cresce di regula furmendu un tappettu densu. E casce sò ovale, coriaces è d'un verde scuru lampante. I fiori sò chjuchi, bianchi o rusulati, è appariscenu di veranu. I frutti sò drupe di culore rossu vivu à maturità.

Ripartizione

[mudificà | edità a fonte]

Prunus prostrata hè originariu d'Asia, più precisamente di China è di u Giappone. Omu u trova ancu in altri paesi d'Asia di l'Estu, tali a Corea è a Mongulia. 'Ssa spezia hè stata introdutta in altre rigione di u mondu, in particulare in Europa è in America suprana, induv'ella hè à spessu cultivata cum'è pianta ornamentale.

Prunus prostrata hè prisente in Corsica.[1]

Prunus prostrata hè una pianta adatta à i climi timperati. Priferisce e terre belle assiccate è pò tullerà cundizione di sicchina muderata. Stu arbustu si prupaga per u più in via vegetativa, emettendu stuloni chì s'arradicheghjanu è danu nascita à nuvelli individui. A fiuritura hà locu di veranu, attirendu l'insetti inamacatori tali l'ape. I frutti sò cunsumati da diversi animali, ciò chì prupizia a dispersione di i granelli.

Prunus prostrata hè u nome scentificu accittatu per 'ssa spezia. Hè ancu cunnisciutu sottu à i sinonimi seguenti : Prunus humilis, Prunus tomentosa var. humilis è Prunus tomentosa var. prostrata.

Cunsirvazione

[mudificà | edità a fonte]

Prunus prostrata ùn hè micca cunsideratu cum'è una spezia minacciata. A so larga ripartizione geugrafica è a so capacità à adattà si à sfarenti ambienti li cunferiscenu una certa resilienza faccia à e pirturbazione ambientale. Eppuru, a distruzzione di u so ambiente naturale è l'intruduzione di spezie invadente ponu riprisintà minacce per certe pupulazione. Hè dunque impurtante di surviglià è di prisirvà e pupulazione selvatiche di Prunus prostrata per assicurà a so sopravvivenza à longu andà.

Riferimenti

[mudificà | edità a fonte]
  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.
  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti

[mudificà | edità a fonte]