Potamogeton pusillus

À prupositu di Wikipedia
Potamogeton pusillus
Potamogeton pusillus
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Classa Polypodiopsida
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Alismatales
Famiglia Potamogetonaceae
Genaru Potamogeton
Nomu binuminali
Potamogeton pusillus
Carl Linnaeus, 1753

Potamogeton pusillus hè una spezia di pianta chì faci parti di a famiglia di i Potamogetonaceae.

Discrizzioni[mudificà | edità a fonte]

Potamogeton pusillus hè una spezia di pianta acquatica appartinendu à a famiglia di i Potamogetonaceae. Si caratterizeghja da piccioli fini è flissibuli, pudendu aghjunghja una lunghezza da 10 à 50 centimi. I casci sò liniari, stretti è misurani di regula trà 1 è 3 centimi di longu. Sò disposti di manera upposta annantu à u picciolu è sò à spessu tralucenti. I fiora sò chjuchi è verdi, ragruppati in spighi terminali. I frutti sò achenii, di forma uvali è brunicci.

Ripartizioni[mudificà | edità a fonte]

Potamogeton pusillus hè una pianta largamenti sparta in i righjoni timparati di l'emisferu nordu. Omu a trova in particulari in Auropa, in Asia è in America subrana. Cresci par u più in acqui dolci, tali i lavi, i stagni, i vadini è i paduli. Pò ancu adattà si à cundizioni appena salmastri.

Potamogeton pusillus hè prisenti in Corsica.[1]

Biulugia[mudificà | edità a fonte]

Potamogeton pusillus hè una pianta acquatica vivaci. Si ripraduci par u più in via vegetativa, grazia à a furmazioni di stolons suttarranii chì dani nascita à nuveddi pianti. A fiuritura hà locu trà maghju è sittembri, è l'impullinazioni hè assicurata da u ventu. I graneddi sò spargugliati da l'acqua o da l'aceddi acquatichi.

Tassunumia[mudificà | edità a fonte]

Potamogeton pusillus hè u nomu scentificu accittatu par 'ssa spezia. Hè ancu cunnisciuta sottu à i sinonimi siguenti : Potamogeton compressus, Potamogeton filiformis, Potamogeton gramineus, Potamogeton pusillus var. tenuissimus.

Cunsirvazioni[mudificà | edità a fonte]

Potamogeton pusillus hè una spezia rilativamenti cumuna è ùn hè micca cunsidarata com'è essendu in priculu. Eppuri, certi pupulazioni poni essa minacciati da l'inguinamentu di l'acqua, a distruzzioni di u so ambienti naturali o l'intruduzioni di spezii invasivi. Hè dunqua impurtanti di prisirvà i zoni umiti induva 'ssa pianta si sviluppa cù u fini di garantiscia a so sopravvivenza à longu andà.

Rifarimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]