Potamogeton lucens

À prupositu di Wikipedia
Potamogeton lucens
Potamogeton lucens
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Classa Polypodiopsida
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Alismatales
Famiglia Potamogetonaceae
Genaru Potamogeton
Nomu binuminali
Potamogeton lucens
Carl Linnaeus, 1753

Potamogeton lucens hè una spezia di pianta chì faci parti di a famiglia di i Potamogetonaceae.

Discrizzioni[mudificà | edità a fonte]

Potamogeton lucens hè una spezia di pianta acquatica appartinendu à a famiglia di i Potamogetonaceae. Si caratterizeghja da piccioli longhi è smilzi, pudendu aghjunghja insin'à 1 metru di lunghezza. I casci sò stretti, liniari è appena tralucenti, misurendu à l'incirca 5 à 15 centimi di longu. I fiora sò chjuchi è verdi, ragruppati in spighi densi à l'estremità di i piccioli. I frutti sò achenii, di forma uvali è brunicci.

Ripartizioni[mudificà | edità a fonte]

Potamogeton lucens hè una pianta largamenti sparta in i righjoni timparati di l'emisferu nordu. Omu a trova par u più in i lavi, i stagni, i vadini è i paduli d'Auropa, d'Asia è d'America subrana. Prifirisci l'acqui calmi è pocu fondi, ricchi di nutrimenti.

Potamogeton lucens hè prisenti in Corsica.[1]

Biulugia[mudificà | edità a fonte]

Potamogeton lucens hè una pianta acquatica vivaci. Si ripraduci par u più in via vegetativa, grazia à i so rizomi chì pruducini novi buttaturi. A fiuritura hà locu d'istati, quandu i spighi di fiora emerghjini à a suparficia di l'acqua. I fiora sò inamacati da u ventu. I frutti, cuntinendu una solu graneddu, sò spargugliati da l'acqua o l'animali acquatichi.

Tassunumia[mudificà | edità a fonte]

Potamogeton lucens hè u nomu scentificu accittatu di 'ssa spezia. Hè ancu cunnisciuta sottu à i sinonimi siguenti : Potamogeton rutilus, Potamogeton obtusifolius è Potamogeton fluitans.

Cunsirvazioni[mudificà | edità a fonte]

Potamogeton lucens hè una spezia rilativamenti cumuna è ùn hè micca cunsidarata com'è essendu in priculu d'estinzioni. Eppuri, a digradazioni di l'ambienti acquatichi, l'inguinamentu di l'acqua è i cambiamenti climatichi poni rapprisintà minacci pà a so sopravvivenza à longu andà. Hè dunqua impurtanti di prisirvà l'ecusistemi acquatichi induva 'ssa pianta si trova cù u fini di garantiscia a so cunsirvazioni.

Rifarimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]