Potamogeton crispus

À prupositu di Wikipedia
Potamogeton crispus
Potamogeton crispus
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Classa Polypodiopsida
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Alismatales
Famiglia Potamogetonaceae
Genaru Potamogeton
Nomu binuminali
Potamogeton crispus
Carl Linnaeus, 1753

Potamogeton crispus hè una spezia di pianta chì faci parti di a famiglia di i Potamogetonaceae.

Discrizzioni[mudificà | edità a fonte]

Potamogeton crispus hè una spezia di pianta acquatica appartinendu à a famiglia di i Potamogetonaceae. 'Ssa pianta vivaci hè carattarizata da i so fogli longhi è stretti, chì sò appena undulati è crisputi annantu à i bordi. I casci sò di regula verdi scuru, ma poni calchì volta piglià una tinta russiccia. I piccioli di Potamogeton crispus poni aghjunghja una lunghezza da 1 à 2 metri è sò à spessu ramificati.

Ripartizioni[mudificà | edità a fonte]

Potamogeton crispus hè urighjinariu d'Auropa, ma hè stata intraduttu in numarosi righjoni di u mondu par causa di a so pupularità com'è pianta urnamintali pà i stagni è l'acquarii. Omu u trova avali in numarosi paesi, cumpresu i Stati Uniti, u Canada, l'Australia è certi partiti da l'Asia. 'Ssa spezia hà una prifarenza pà l'acqui dolci, tali i lavi, i stagni è i vadini à debuli currenti.

Potamogeton crispus hè prisenti in Corsica.[1]

Biulugia[mudificà | edità a fonte]

Potamogeton crispus hè una pianta acquatica immersa, ciò chì significheghja ch'edda cresci à l'intuttu sottu à l'acqua. Si ripraduci par u più in via vegetativa, grazia à a furmazioni di rizomi suttarranii chì pruducini novi buttaturi. I fiora di Potamogeton crispus sò chjuchi è pocu visibuli, è si trovani à a basa di i casci immersi. L'impullinazioni hè par u più assicurata da u ventu.

Tassunumia[mudificà | edità a fonte]

Potamogeton crispus hè u nomu scentificu accittatu pà 'ssa spezia, ma hè ancu cunnisciuta sottu à altri sinonimi, tali Potamogeton crispus var. crispus è Potamogeton crispus var. major. 'Ssi sinonimi facini rifirimentu à variazioni minori in a murfulugia di i casci è i piccioli.

Cunsirvazioni[mudificà | edità a fonte]

Potamogeton crispus hè cunsidaratu com'è una spezia invadenti in numarosi righjoni ind'edda hè stata intradutta. Par causa di a so crescita rapita è di a so capacità à furmà culonii densi, pò disturbà l'ecusistemi acquatichi indigeni riducendu a luci dispunibili par l'altri pianti è mudifichendu a struttura di l'ambienti. In certi righjoni, i misuri di gistioni sò missi in campu pà cuntrullà a so prupagazioni è minimizà u so impattu annantu à l'ecusistemi lucali.

Rifarimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]