Vai al contenuto

Potamogeton coloratus

À prupositu di Wikipedia
Potamogeton coloratus
Potamogeton coloratus
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Classa Polypodiopsida
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Alismatales
Famiglia Potamogetonaceae
Genaru Potamogeton
Nomu binuminali
Potamogeton coloratus
Jens Wilken Hornemann, 1813

Potamogeton coloratus hè una spezia di pianta chì faci parti di a famiglia di i Potamogetonaceae.

Discrizzioni

[mudificà | edità a fonte]

Potamogeton coloratus hè una spezia di pianta acquatica appartinendu à a famiglia di i Potamogetonaceae. Si caratterizeghja da piccioli immersi pudendu aghjunghja una lunghezza di 1 metru. I casci sò liniari, misurendu trà 5 è 15 cm di longu, è sò disposti di manera upposta annantu à u picciolu. I fiora sò chjuchi è verdi, ragruppati in spighi terminali. I frutti sò achenii, di forma uvali è di à l'incirca 2 mm di longu.

Ripartizioni

[mudificà | edità a fonte]

Potamogeton coloratus hè urighjinariu d'Auropa, ind'eddu hè largamenti spartu. Omu u trova par u più in acqui dolci, tali i lavi, i stagni è i vadini à debuli currenti. Pò ancu essa prisenti in i zoni umiti è i paduli.

Potamogeton coloratus hè prisenti in Corsica.[1]

'Ssa pianta acquatica hè una spezia vivaci, capaci à ripraducia si di manera vegetativa è sissuata. Si sparghji par via di a furmazioni di rizomi suttarranii, à parta di i quali novi piccioli è radichi si sviloppani. A ripruduzioni sissuata si faci da l'impullinazioni di i fiora, suvitata da a furmazioni di graneddi. Potamogeton coloratus hè una pianta adatta à a vita acquatica, incù fogli immersi chì li parmettini di coglia a luci nicissaria à a fotusintesa.

Potamogeton coloratus hè u nomu scentificu accittatu par 'ssa spezia. Hè statu discrittu par a prima volta da u butanistu francesu Jean-Baptiste Lamarck in u 1783. Esistini dinò sinonimi pà 'ssa spezia, tali Potamogeton coloratus var. longifolius è Potamogeton coloratus var. tenuissimus.

Cunsirvazioni

[mudificà | edità a fonte]

Potamogeton coloratus hè una spezia rilativamenti cumuna è ùn hè micca cunsidarata com'è essendu in priculu d'estinzioni. Eppuri, a distruzzioni di u so ambienti naturali, par via di l'urbanisazioni è di l'inguinamentu di l'acqui, pò custituiscia una minaccia pà a so sopravvivenza. Hè dunqua impurtanti di prisirvà i zoni umiti è l'ecusistemi acquatichi induva 'ssa pianta si trova, cù u fini di garantiscia a so cunsirvazioni à longu andà.

Rifarimenti

[mudificà | edità a fonte]
  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.
  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti

[mudificà | edità a fonte]