Vai al contenuto

Polygala myrtifolia

À prupositu di Wikipedia
Polygala myrtifolia
Polygala myrtifolia
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Classa Pinopsida
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Fabales
Famiglia Polygalaceae
Generu Polygala
Nome binuminale
Polygala myrtifolia
Carl Linnaeus, 1753

Polygala myrtifolia hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di e Polygalaceae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Polygala myrtifolia hè una spezia di pianta à fiori appartinendu à a famiglia di e Polygalaceae. 'Ssa pianta arbustiva hè originariu d'Africa suttana è si distingue da e so foglie persistente, dure è luccicante. Pò aghjunghje un'altezza da 1 à 2 metri è prisenta piccioli ramificati. I fiori di Polygala myrtifolia sò di culore viulinu è si ragruppanu in gaspe dense, criendu cusì un spittaculu visuale attraente.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

Polygala myrtifolia hè originaria d'Africa suttana, induv'ella hè largamente sparta in e rigione custiere è e zone buscose. 'Ssa spezia hà ancu statu introdutta in altre rigione di u mondu, in particulare in Australia, in Nova Zelanda è in certe parte di l'Europa. Si hè bè adatta à 'ssi nuvelli ambienti è hè à spessu cultivata cum'è pianta ornamentale.

Polygala myrtifolia hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

Polygala myrtifolia hè una pianta chì priferisce i climi caldi è e terre belle assiccate. Hè capace à tullerà cundizione di sicchina muderata, ma necessiteghja un'irrigazione rigulara per mantene una crescita sana. 'Ssa spezia si riproduce per u più per via di granelli, chì sò spergugliati da u ventu. I fiori di Polygala myrtifolia sò inamacati da l'insetti, tali l'ape è e farfalle, chì sò attratti da u so nettare.

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Polygala myrtifolia hè u nome scentificu accittatu per 'ssa spezia, ma hè ancu cunnisciuta sottu à altre nomi, tali Polygala grandiflora è Polygala virgata. 'Ssi nomi sò cunsiderati cum'è sinonimi di Polygala myrtifolia è sò qualchì volta imprudati in a litteratura scentifica.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

Polygala myrtifolia ùn hè micca cunsiderata cum'è una spezia minacciata. Hè largamente cultivata cum'è pianta ornamentale in numerosi paesi è hè apprizziata per i so fiori coluriti è a so capacità à resiste à cundizione ambientale difficile. Eppuru, hè impurtante di vighjà à ciò ch'e pupulazione selvatiche di Polygala myrtifolia ùn sianu micca disturbate da a racolta eccessiva o a distruzzione di u so ambiente naturale. E misure di cunsirvazione devenu esse pigliate per prisirvà 'ssa spezia è mantene a so diversità genetica.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]