Platanthera algeriensis

À prupositu di Wikipedia
Platanthera algeriensis
Platanthera algeriensis
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Classa Pinopsida
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Asparagales
Famiglia Orchidaceae
Generu Platanthera
Nome binuminale
Platanthera algeriensis
Jules Aimé Battandier, 1892

Platanthera algeriensis hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di l'Orchidaceae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Platanthera algeriensis hè una spezia di pianta erbacea appartinendu à a famiglia di l'Orchidaceae. Si distingue da i so fiori bianchi è profumati, chì sò ragruppati in un'infiuriscenza in spiga. I fiori anu una forma tubulare incù petali è sepali stretti è lungarini. E casce di 'ssa pianta sò lanceulate è disposte in rusetta à a basa di u picciolu.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

'Ssa spezia hè endemica di l'Algeria, induv'ella hè per u più prisente in e rigione muntose. Omu a trova in particulare in i massicci di l'Atlas Saharianu è di l'Atlas Tellien. Platanthera algeriensis priferisce l'ambienti umiti, tali e pratuline, i paduli è l'arici di fureste.

Platanthera algeriensis hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

Platanthera algeriensis hè una pianta vivace chì fiurisce di regula da maghju à lugliu. L'impullinazione di 'ssa spezia hè assicurata da insetti, tali e farfalle di notte è l'ape. I fiori producenu un nettare dolce per attirà l'insetti inamacatori. I granelli sò spergugliati da u ventu.

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Platanthera algeriensis hè ancu cunnisciuta sottu à u sinonimu Himantoglossum algeriense. 'Ssa spezia hè stata discritta per a prima volta in 1882 da u botanistu francese Jean-Baptiste Barla.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

Platanthera algeriensis hè cunsiderata cum'è una spezia minacciata per causa di a distruzzione di u so ambiente naturale. A cunvirsione di e terre per l'agricultura è l'urbanisazione anu caghjunatu una diminuzione di a so pupulazione. E misure di cunsirvazione, tale a prutezzione di e zone induv'si trova è a sensibilisazione di u publicu à a so impurtanza, sò necessarie per assicurà a so sopravvivenza à longu andà.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]