Phleum pratense

À prupositu di Wikipedia
Phleum pratense
Phleum pratense
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Poales
Famiglia Poaceae
Genaru Phleum
Nomu binuminali
Phleum pratense
Albrecht Wilhelm Roth, 1788

Phleum pratense hè una pianta chì faci parti di a famiglia di i Poaceae.

Discrizzioni[mudificà | edità a fonte]

Phleum pratense hè una spezia di pianta arbacea di a famiglia di i Poaceae. Pò aghjunghja un'altezza da 30 à 100 cm è pussedi fogli piani è stretti. I spighi di fiora sò di culori verdi pallidu è si trovani à l'estremità di u picciolu. Phleum pratense hè una pianta vivaci chì fiurisci da ghjugnu à sittembri.

Ripartizioni[mudificà | edità a fonte]

Phleum pratense hè urighjinaria d'Auropa è d'Asia, ma hè stata intradutta in numarosi righjoni di u mondu, in particulari in America subrana, in Australia è in Nova Zilanda. Cresci in i pratulini, i campi è i bordi di stradonu.

Phleum pratense hè prisenti in Corsica.[1]

Biulugia[mudificà | edità a fonte]

Phleum pratense hè una pianta vivaci, ciò chì significheghja ch'edda pò campà parechji anni. Si ripraduci par u più in via vegetativa, grazia à i so rizomi suttarranii chì emettini novi buttaturi. A fiuritura hà locu da ghjugnu à aostu, è i fiora sò inamacati da u ventu. I graneddi sò dopu spargugliati da u ventu o da l'animali. 'Ssa spezia hè adattata à una larga gamma di cundizioni ambiintali, ciò chì li parmetti di pruspirà in diversi ecusistemi.

Tassunumia[mudificà | edità a fonte]

Phleum pratense hè stata discritta par a prima volta da Carl von Linné in u 1753. Esistini parechji sinonimi pà 'ssa spezia, in particulari Phleum alpinum, Phleum bertolonii è Phleum nodosum.

Cunsirvazioni[mudificà | edità a fonte]

Phleum pratense hè una pianta cumuna è largamenti sparta, ùn hè dunqua micca cunsidarata com'è una spezia minacciata. Hè à spessu apradata com'è pianta furagera par u bistiamu è pò ancu essa cultivata com'è pianta urnamintali in i giardini. Eppuri, com'è par tutti i spezii vegetali, hè impurtanti di prisirvà l'ambienti naturali di Phleum pratense par assicurà a so sopravvivenza à longu andà.

Rifarimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]