Vai al contenuto

Petasites hybridus

À prupositu di Wikipedia
Petasites hybridus
Petasites hybridus
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Asterales
Famiglia Asteraceae
Generu Petasites
Nome binuminale
Petasites hybridus
Jules Pierre Fourreau, 1869

Petasites hybridus hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di l'Asteraceae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Petasites hybridus hè una pianta vivace appartinendu à a famiglia di l'Asteraceae. 'Ssa spezia si distingue da e so grande casce à forma di core, pudendu aghjunghje sinu à 50 centimi di diamitru. E casce sò verde scuru è anu una tessitura vellutata. I fiori di Petasites hybridus sò ragruppati in capulini di culore rusulatu o biancu, è appariscenu à u principiu di u veranu.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

Petasites hybridus hè originariu d'Europa è d'Asia, è hè largamente spartu in e rigione timperate di 'ssi cuntinenti. Omu u trova per u più in e pratuline umite, e zone buscose è e sponde di i corsi d'acqua. 'Ssa pianta hà ancu statu introdutta in altre rigione di u mondu, in particulare in America suprana.

Petasites hybridus hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

Petasites hybridus hè una pianta vivace chì si prupaga per u più per via di i so rizomi suttarranii. 'Ssi rizomi li permettenu di furmà vaste culonie, ciò chì ne face una spezia invadente in certe rigione. A pianta fiurisce à u principiu di u veranu, prima chì e casce ùn si sviloppinu cumplittamente. I fiori sò inamacati da l'insetti, è i granelli sò spergugliati da u ventu.

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Petasites hybridus hè u nome scentificu accittatu per 'ssa spezia, ma hè ancu cunnisciuta sottu à altre nomi, tali Tussilago ibridò è Petasites officinalis. 'Ssi nomi sò cunsiderati cum'è sinonimi di Petasites hybridus.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

A cunsirvazione di Petasites hybridus hè impurtante per causa di u so rollu eculogicu è di i so utilisazioni medicinali. 'Ssa pianta hè usata da longu in a medicina tradiziunale per trattà diverse affizzione, in particulare e pene in capu è i prublemi rispiratorii. Eppuru, per causa di a distruzzione di u so ambiente naturale è di a racolta eccessiva, Petasites hybridus hè diventatu menu cumunu in certe rigione. E misure di cunsirvazione sò necessarie per prisirvà 'ssa spezia è assicurà a so sopravvivenza à longu andà.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]