Parcu Naziunale Ruaha

À prupositu di Wikipedia

U Parcu Naziunale Ruaha hè un parcu naziunale in Tanzana. L'aghjunta di a Riserva di Caccia Usangu è di altre zone umide impurtanti à u parcu in u 2008 hà aumentatu a so dimensione à circa 20.226 km2 (7.809 sq mi), chì ne face a più grande zona prutetta di Tanzana è di l'Africa Orientale.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

U parcu si trova à circa 130 chilometri (81 mi) à punente di Iringa. U parcu face parte di l'ecosistema Rungwa-Kizigo-Muhesi di 45.000 chilometri quadrati (17.000 sq mi), chì include a Riserva di Caccia di Rungwa, e Riserve di Caccia di Kizigo è Muhesi, è a Zona di Gestione di a Fauna Selvatica Mbomipa.

U nome di u parcu deriva da u fiume Great Ruaha, chì scorre longu u so margine sud-est è hè u focu per a visione di ghjocu. U parcu si pò ghjunghje in vittura nantu à una strada sterrata da Iringa è ci sò duie piste d'atterrissimu - pista d'atterrissimu Msembe in Msembe (sede di u parcu), è pista d'atterrazione Jongomeru, vicinu à u postu Jongomeru Ranger.

Storia è fauna salvatica[mudificà | edità a fonte]

In Germania, a Gazetted hà riservatu a Riserva di Caccia di Saba in u 1910. L'autorità culuniali britannichi cambianu u nome in a Riserva di Caccia di Rungwa in u 1946 In u 1964, a parte meridiunale di a riserva hè stata eliminata è elevata à u statutu di parcu cumpletu.

Più di 571 spezie d'uccelli sò state identificate in u parcu. Trà e spezie risidenti ci sò i curnelli. Parechji acelli migratori visitanu u parcu.

Altri animali noti truvati in questu parcu sò u ghepardu è u leone africanu orientale, u leopardo africanu è u cane salvaticu, l'iena maculata, a giraffa, l'ippopotamo, a bufala africana è l'antilope sable. [1].

Nòtte[mudificà | edità a fonte]

  1. Ruaha National park.