Vai al contenuto

Papaver hybridum

À prupositu di Wikipedia
Papaver hybridum
Papaver hybridum
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Ranunculales
Famiglia Papaveraceae
Genaru Papaver
Nomu binuminali
Papaver hybridum
Carl Linnaeus, 1753

Papaver hybridum hè una spezia di pianta chì faci parti di a famiglia di i Papaveraceae.

Discrizzioni

[mudificà | edità a fonte]

Papaver hybridum hè una pianta arbacea appartinendu à a famiglia di i Papaveraceae. 'Ssa spezia si distingui da i so fiora lampanti è i so fogli verdi. I fiora di Papaver hybridum sò di regula di culori rossu, ma poni ancu essa rusulini, bianchi o viulini. Ani una forma carattaristica in cuppa incù pitali diddicati è stamini giaddi in u centru. I casci di 'ssa pianta sò lubati è poni aghjunghja una lunghezza da 10 à 15 centimi.

Ripartizioni

[mudificà | edità a fonte]

Papaver hybridum hè urighjinariu d'Auropa è d'Asia uccidentali. Omu u trova par u più in i pratulini, i campi è l'arici di furesti. 'Ssa spezia hà ancu statu intradutta in altri righjoni di u mondu par via di a so pupularità in quant'è pianta urnamintali.

Papaver hybridum hè prisenti in Corsica.[1]

Papaver hybridum hè una pianta annuali chì si ripraduci par via di graneddi. Fiurisci di regula da maghju à lugliu, pruducendu magnifichi fiora chì attirani l'insetti inamacatori tali l'abbi è i sbarabattuli. I graneddi di 'ssa pianta sò spargugliati da u ventu è poni firmà durmenti in a terra mentri longhi periudi prima di ghjirminà.

Papaver hybridum hè strittamenti liatu à u Papaver somniferum, chì hè cultivatu pà i so prubità midicinali è i so graneddi usati in l'industria alimintari. Certi sinonimi di Papaver hybridum inchjudini Papaver dubium subsp. hybridum è Papaver rhoeas subsp. hybridum.

Cunsirvazioni

[mudificà | edità a fonte]

Papaver hybridum ùn hè micca cunsidaratu com'è una spezia minacciata. Eppuri, par causa di a distruzzioni di u so ambienti naturali è di a cuncurrenza incù altri pianti invadenti, a so pupulazioni pò essa lucalamenti affittata. Hè impurtanti di prisirvà i pratulini è i zoni naturali induva 'ssa pianta cresci cù u fini di garantiscia a so sopravvivenza à longu andà.

Rifarimenti

[mudificà | edità a fonte]
  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.
  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti

[mudificà | edità a fonte]