Vai al contenuto

Orchis lactea

À prupositu di Wikipedia
Neotinea lactea
Neotinea lactea
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisione Magnoliophyta
Classa Liliopsida
Ordine Orchidales
Famiglia Orchidaceae
Generu Neotinea
Nome binuminale
Neotinea lactea
( Poir. ) R.M.Bateman , Pridgeon

Neotinea lactea hè un fiore chì face parte di a famiglia di l'Orchidaceae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Neotinea lactea hè una spezia d'orchidea terranea di a famiglia di l'Orchidaceae. L'orchidea hè da chjuca à media, misurendu di regula trà 10 è 30 centimi d'altezza. I fiori, di regula di culore biancu o crema, sò disposte in spiga densa. E casce sò per u più basale, lanceulate o ellittiche, è di culore verde.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

A Neotinea lactea si trova per u più in u bacinu mediterraniu, incù una prisenza nutevule in Europa meridiunale, in Africa di u Nordu è à u Mediu Oriente. Omu a trova di regula in e pratuline, e mezanure calcarie è e fureste chjare.

'Ssa spezia hè prutetta da a Cunvinzione annantu à u cummerciu internaziunale di e spezie di fauna è di flora selvatiche minacciate d'estinzione (CITES), ciò chì interdisce u so cummerciu. Malgradu 'ssa prutezzione, a Neotinea lactea face fronte à diverse minacce, in particulare a perdita d'ambiente duvuta à l'urbanisazione, à l'agricultura intensiva è à i cambiamenti d'utilisazione di e terre.

In certe rigione, sforzi di cunsirvazione sò svolti per pruteghje è prisirvà 'ssa spezia. 'Ssi sforzi cumprendenu a prutezzione di l'ambienti naturali, a surviglianza di e pupulazione è, in certi casi, prugrammi di riintruduzione per aumintà e pupulazione esistente.

Neotinea lactea hè prisente in Corsica è hè cumuna.[1]

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).