Myrmecina graminicola

À prupositu di Wikipedia
Myrmecina graminicola
Myrmecina graminicola
Classifica scentifica
Regnu Animalia
Imbrancamentu Arthropoda
Classa Insecta
Ordini Hymenoptera
Famiglia Formicidae
Genaru Myrmecina
Nomu binuminali
Myrmecina graminicola
Pierre André Latreille, 1802

Myrmecina graminicola hè una spezia di furmicula chì faci parti di a famiglia di i Formicidae.

Discrizzioni[mudificà | edità a fonte]

Myrmecina graminicola hè una spezia di furmicula appartinendu à a famiglia di i Formicidae. L'uvrieri di 'ssa spezia misurani à l'incirca 3 à 4 millimitri di lunghezza. Ani un corpu smilzu è lungarinu, di culori brunu scuru à neru. A so testa hè appena più larga chì u restu di u corpu, incù grandi mandibuli è l'antenni cubiti. L'uvrieri pussedini ancu una pilusità densa annantu à tuttu u corpu.

Ripartizioni[mudificà | edità a fonte]

Myrmecina graminicola hè una spezia endemica di certi righjoni d'Auropa. Omu a trova par u più in i pratulini, i campi è i zoni arbosi. 'Ssa spezia hè prisenti in paesi tali a Francia, a Spagna, l'Italia, a Svizzara è l'Alimagna.

Biulugia[mudificà | edità a fonte]

I culonii di Myrmecina graminicola sò di regula chjuchi, cuntendu uni pochi di dicini à uni pochi di cintunari d'individui. L'uvrieri sò attivi par u più mentri a ghjurnata è si cibani di picculi insetti, di nettaru è di milastru. Sò ancu cunnisciuti par u so cumpurtamentu aggrissivu à l'incontru di l'altri spezii di furmiculi.

Myrmecina graminicola hè prisenti in Corsica.[1]

Tassunumia[mudificà | edità a fonte]

Myrmecina graminicola hè u nomu scentificu accittatu par 'ssa spezia di furmicula. Hè stata discritta par a prima volta in 1852 da l'entumologu austriacu Gustav Mayr.

Cunsirvazioni[mudificà | edità a fonte]

A cunsirvazioni di Myrmecina graminicola hè d'un'impurtanza cruciali par mantena l'equilibriu di l'ecusistemi in i quali edda campa. 'Ssa spezia ghjoca un rollu impurtanti in a rigulazioni di i pupulazioni d'insetti è cuntribuisci à l'impullinazioni di i pianti. Eppuri, par via di a distruzzioni di u so ambienti naturali è di l'usu di pisticidii, Myrmecina graminicola hè cunfruntata à minacci criscenti. Misuri di cunsirvazioni, tali a prisirvazioni di l'ambienti naturali è a sinsibilisazioni à l'impurtanza di 'ssa spezia, sò nicissarii pà assicurà a so sopravvivenza à longu andà.

Rifarimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Rumsaïs B., Colindre L., Wegnez P., Galkowski C. & Colin T., Atlante di e furmicule di Corsica, Edizione di l'Uffiziu di l'Ambiente di a Corsica, 2018

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. Rumsaïs è altri (2018).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]