Myriophyllum spicatum

À prupositu di Wikipedia
Myriophyllum spicatum
Myriophyllum spicatum
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Saxifragales
Famiglia Haloragaceae
Generu Myriophyllum
Nome binuminale
Myriophyllum spicatum
Carl Linnaeus, 1753

Myriophyllum spicatum hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di l'Haloragaceae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Myriophyllum spicatum hè una pianta acquatica vivace appartinendu à a famiglia di l'Haloragaceae. Si distingue da i so piccioli fini è ramificati, pudendu aghjunghje una lunghezza da 1 à 3 metri. E casce sò disposte di manera opposta u longu di i piccioli è sò divise in numerosi sigmenti filiformi, dendu à a pianta un'apparenza piumosa. I fiori sò chjuchi è verdi, ragruppati in spighe densi à l'estremità di i piccioli.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

U Myriophyllum spicatum hè originariu d'Europa, d'Asia è d'Africa suprana. Hè largamente spartu in e zone timperate è subtrupicale, induv'ellu culunizeghja l'acque dolce stagnante o à debule currente, tale i lavi, i stagni è i paduli. 'Ssa pianta pò ancu adattà si à cundizione appena saline.

Myriophyllum spicatum hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

U Myriophyllum spicatum hè una pianta immersa, capace à sviluppà si in prufundità andendu insin'à 5 metri. Si riproduce per u più in via vegetativa, grazia à i so piccioli chì ponu arradicà si è furmà nove piante. A fiuritura hà locu d'istate, quandu e spighe di fiori emergenu à a superficia di l'acqua. I fiori sò inamacati da u ventu è i granelli sò spergugliati da l'acqua o l'animali acquatichi.

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

U Myriophyllum spicatum hè ancu cunnisciutu sottu à i sinonimi seguenti : Myriophyllum exalbescens, Myriophyllum verticillatum var. spicatum è Myriophyllum elatinoides. 'Ssi nomi sò stati usati in u passatu per designà variante di 'ssa spezia, ma sò avà cunsiderati cum'è sinonimi.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

U Myriophyllum spicatum hè cunsideratu cum'è una spezia invadente in numerose rigione di u mondu. A so intruduzione accidentale o intenziunale in nuvelli ambienti pò caghjunà una crescita eccessiva, disturbendu cusì l'equilibriu eculogicu di l'ecusistemi acquatichi. In certe rigione, misure di gistione sò messe in ballu per cuntrullà a so prupagazione è minimizà u so impattu annantu à a biodiversità lucale.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]