Myriophyllum alterniflorum

À prupositu di Wikipedia
Myriophyllum alterniflorum
Myriophyllum alterniflorum
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Saxifragales
Famiglia Haloragaceae
Generu Myriophyllum
Nome binuminale
Myriophyllum alterniflorum
Giovanni Gussone, 1843

Myriophyllum alterniflorum hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di l'Haloragaceae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Myriophyllum alterniflorum hè una pianta acquatica appartinendu à a famiglia di l'Haloragaceae. Si distingue da i so piccioli fini è ramificati, pudendu aghjunghje una lunghezza da 1 à 2 metri. E so foglie sò alterne, lineare è disposte in verticilli di tondu à u picciolu. I fiori, di piccula taglia, sò ragruppati in spighe terminale è sò di regula di culore biancu o rusulatu pallidu.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

'Ssa spezia hè largamente sparta in e zone umite d'Europa, d'Asia è d'America suprana. Omu a trova in particulare in i lavi, i stagni, e vadine à currente lentu è i paduli. Priferisce l'acque calme è pocu prufonde, ricche di nutrimenti.

Myriophyllum alterniflorum hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

Myriophyllum alterniflorum hè una pianta vivace chì si riproduce per u più in via vegetativa. Pò furmà vaste culonie grazia à i so piccioli pasciulanti chì s'arradicheghjanu faciule in a terra. A fiuritura hà locu da ghjunghju à sittembre, è i granelli sò spergugliati da l'acqua o l'animali acquatichi.

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Myriophyllum alterniflorum hè ancu cunnisciuta sottu à i sinonimi seguenti : Myriophyllum verticillatum var. alterniflorum, Myriophyllum spicatum var. alterniflorum è Myriophyllum spicatum subsp. alterniflorum.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

Benchì Myriophyllum alterniflorum ùn sia micca cunsiderata cum'è una spezia minacciata, pò esse affittata da a digradazione di u so ambiente naturale. L'inguinamentu di l'acqua, l'assiccamentu di e zone umite è l'intruduzione di spezie esotiche ponu noce à a so sopravvivenza. Hè dunque impurtante di prisirvà l'ecusistemi acquatichi induve 'ssa pianta si trova cù u fine di garantisce a so perennità.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]