Vai al contenuto

Myotis mystacinus

À prupositu di Wikipedia
Myotis mystacinus
Myotis mystacinus
Classifica scentifica
Regnu Animalia
Classa Mammalia
Ordini Chiroptera
Famiglia Vespertilionidae
Genaru Myotis
Nomu binuminali
Myotis mystacinus
Heinrich Kuhl, 1817

Myotis mystacinus hè una spezia di sora pinnuta chì faci parti di a famiglia di i Vespertilionidae.

Discrizzioni

[mudificà | edità a fonte]

U Myotis mystacinus hè una spezia di sora pinnuta appartinendu à a famiglia di i Vespertilionidae. Hè carattarizatu da a so piccula taglia, misurendu di media trà 4 è 5 centimi di lunghezza. U so pesu varieghja di regula trà 5 è 10 grammi. U so pilamu hè brunu scuru annantu à u corpu, mentri chì u corpu hè più chjaru, andendu da u bisgiu à u grisgiu charu. Una carattaristica distintiva di 'ssa spezia hè a prisenza di longhi mustacci neri, da induva u so nomu latinu.

Ripartizioni

[mudificà | edità a fonte]

U Myotis mystacinus hè largamenti spartu in Auropa, in particulari in i righjoni timparati è bureali. Omu u trova ancu in certi parti di l'Asia, in particulari in Siberia è in Mongulia. 'Ssa spezia prifirisci l'ambienti furistieri, ma pò ancu essa ussirvata in i zoni umiti, i pratulini è i zoni urbani.

Myotis mystacinus hè prisenti in Corsica.[1]

Myotis mystacinus hè un animali nutturnu, ciò chì significheghja ch'eddu hè attivu par u più di notti. Si nutrisci par u più d'insetti bulanti, tali i zinzali, i sbarabattuli di notti è i culeuttari. Par caccighjà, usa a so eculucalisazioni, emittendu ultrasoni chì li parmettini di lucalizà i so predi in l'oscurità. 'Ssa spezia hè ancu cunnisciuta par a so capacità à invirnà mentri i mesa d'invernu, truvendu rifughju in i sapari, l'arburi cavi o i bastimenti abbandunati.

U Myotis mystacinus apparteni à u genaru Myotis, chì ragruppa numarosi spezii di sori pinnuti. Hè statu discrittu par a prima volta in 1817 da u naturalistu tedescu Johann Friedrich Gmelin. I sinonimi scentifichi di 'ssa spezia inchjudini Vespertilio mystacinus è Myotis nattereri.

Cunsirvazioni

[mudificà | edità a fonte]

Myotis mystacinus hè classificatu com'è una spezia di priaccupazioni minori da l'Unioni internaziunali pà a cunsirvazioni di a natura (UICN). Bench'eddu possi essa affittatu da a perdita d'ambienti divuta à a disfuristazioni è à l'urbanisazioni, a so pupulazioni sembra stabuli in a maiò parti di a so aria di ripartizioni. Eppuri, sforzi di cunsirvazioni sò nicissarii pà prisirvà l'ambienti furistieri è i zoni umiti, chì sò escinziali à a sopravvivenza di 'ssa spezia.

Rifarimenti

[mudificà | edità a fonte]
  • J.-Y. Courtois, D. Rist & G. Beuneux Les chauves-souris de Corse, Albiana, 2011
  1. Courtois, Rist & Beuneux (2011).

Altri prugetti

[mudificà | edità a fonte]