Myosotis ramosissima

À prupositu di Wikipedia
Myosotis ramosissima
Myosotis ramosissima
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Boraginales
Famiglia Boraginaceae
Generu Myosotis
Nome binuminale
Myosotis ramosissima
Christiaan Hendrik Persoon, 1797

Myosotis ramosissima hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di e Boraginaceae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Myosotis ramosissima, ancu cunnisciuta sottu à u nome cumunu di myosotis ramosu, hè una pianta erbacea vivace appartinendu à a famiglia di e Boraginaceae. Si distingue da i so piccioli ramificati è e so fiurarelli turchini ragruppati in infiuriscenze. E casce di 'ssa spezia sò di regula lanceolate è disposte di manera alterna u longu di i piccioli.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

Myosotis ramosissima hè originariu d'Europa, induv'ellu hè largamente spartu. Omu u trova per u più in e pratuline umite, i paduli è e zone buscose. 'Ssa pianta hà ancu statu introdutta in altre rigione di u mondu, in particulare in America suprana, induv'ella s'hè naturalizata in certe rigione.

Myosotis ramosissima hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

Myosotis ramosissima hè una pianta à fiuritura veraninca. E so fiori, d'un turchinu dillicatu, attiranu l'insetti inamacatori tali l'ape è e farfalle. I granelli di 'ssa pianta sò spergugliati da u ventu o per mezu di animali chì si strufenanu contru à i piccioli, permittendu cusì a prupagazione di a spezia.

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

U nome scentificu attuale di 'ssa pianta hè Myosotis ramosissima. Eppuru, esistenu dinù sinonimi imprudati per designà 'ssa spezia, tali Myosotis scorpioides var. ramosissima è Myosotis scorpioides subsp. ramosissima.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

Myosotis ramosissima hè una spezia relativamente cumuna è ùn face micca l'ogettu di misure di cunsirvazione specifiche. Eppuru, cum'è per numerose piante, a distruzzione di u so ambiente naturale è a frammintazione di e pupulazione ponu custituisce una minaccia per a so sopravvivenza à longu andà. Hè dunque impurtante di prisirvà e zone umite è e pratuline induve 'ssa pianta si sviloppa cù u fine di garantisce a so perennità.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]