Vai al contenuto

Myosotis laxa

À prupositu di Wikipedia
Myosotis laxa
Myosotis laxa
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Boraginales
Famiglia Boraginaceae
Generu Myosotis
Nome binuminale
Myosotis laxa
Christiaan Hendrik Persoon, 1797

Myosotis laxa hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di e Boraginaceae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

U Myosotis laxa, ancu cunnisciutu sottu u nome di Myosotis à fiori lene, hè una pianta erbacea appartinendu à a famiglia di e Boraginaceae. 'Ssa spezia si distingue da e so fiurarelli turchini o bianchi, ragruppati in gaspe lene. I fiori anu una forma in imbutu è sò caratterizati da cinque petali aduniti. E casce di u Myosotis laxa sò di regula ovale è disposte di manera alterna longu à u picciolu.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

U Myosotis laxa hè originariu d'Europa, induv'ellu hè largamente spartu. Omu u trova per u più in e rigione timperate è muntose, ma pò ancu esse ossirvatu in certe rigione d'America suprana è d'Asia. 'Ssa pianta hà una priferenza per e terre umite è e zone parzialmente adumbrate.

Myosotis laxa hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

U Myosotis laxa hè una pianta vivace chì si prupaga per u più per via di i so granelli. A fiuritura hà locu di veranu è d'istate, attirendu numerosi insetti inamacatori tali l'ape è e farfalle. I granelli sò dopu dissiminati da u ventu o traspurtati da l'animali. 'Ssa spezia hà una crescita rapida è pò furmà vaste culonie in l'ambienti favurevuli.

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

U Myosotis laxa appartene à u generu Myosotis, chì cumprende numerose altre spezie di myosotis. Certi sinonimi usati per designà 'ssa spezia sò Myosotis palustris è Myosotis laxiflora.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

U Myosotis laxa hè una spezia relativamente cumuna è ùn hè micca cunsiderata cum'è essendu in priculu. Eppuru, a distruzzione di u so ambiente naturale per causa di l'urbanisazione è di l'agricultura intensiva pò custituisce una minaccia per a so sopravvivenza à longu andà. Hè dunque impurtante di prisirvà e zone umite è l'ambienti naturali induve 'ssa pianta si trova cù u fine di garantisce a so cunsirvazione.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]