Myosotis discolor

À prupositu di Wikipedia
Myosotis discolor
Myosotis discolor
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Boraginales
Famiglia Boraginaceae
Generu Myosotis
Nome binuminale
Myosotis discolor
Christiaan Hendrik Persoon, 1797

Myosotis discolor hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di e Boraginaceae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

U Myosotis discolor hè una pianta erbacea vivace appartinendu à a famiglia di e Boraginaceae. Si caratterizeghja da e so fiurarelli turchini o viulini, ragruppati in infiuriscenze à forma di gaspe. E casce di 'ssa pianta sò di regula ovale è disposte di manera alterna longu à u picciolu. A so taglia varieghja trà 10 è 30 centimi d'altezza.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

U Myosotis discolor hè originariu d'Europa, induv'ellu hè largamente spartu. Omu u trova per u più in e pratuline umite, l'arici di fureste è e zone padulose. 'Ssa pianta hè ancu prisente in certe rigione d'Asia è d'America suprana.

Myosotis discolor hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

U Myosotis discolor hè una pianta à fiuritura veraninca. E so fiori attiranu l'insetti inamacatori tali l'ape è e farfalle. I granelli di 'ssa pianta sò spergugliati da u ventu o traspurtate da l'animali. U Myosotis discolor hè una pianta rustica chì pò resiste à cundizione climatiche varie.

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

U Myosotis discolor appartene à u generu Myosotis, chì ragruppa numerose spezie di piante à fiori. Hè ancu cunnisciutu sottu u nome di Myosotis biculore. Frà i sinonimi di 'ssa pianta, omu pò cità Myosotis versicolor è Myosotis bicolor.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

U Myosotis discolor hè una pianta relativamente cumuna è ùn hè micca cunsiderata cum'è essendu in priculu d'estinzione. Eppuru, a distruzzione di u so ambiente naturale per causa di l'urbanisazione è di l'agricultura intensiva pò custituisce una minaccia per a so sopravvivenza à longu andà. Hè dunque impurtante di prisirvà e zone induve 'ssa pianta cresce cù u fine di garantisce a so cunsirvazione.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]