Myosotis arvensis

À prupositu di Wikipedia
Myosotis arvensis
Myosotis arvensis
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Boraginales
Famiglia Boraginaceae
Generu Myosotis
Nome binuminale
Myosotis arvensis
Georg Forster, 1786

Myosotis arvensis hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di e Boraginaceae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Myosotis arvensis hè una pianta erbacea annuale appartinendu à a famiglia di e Boraginaceae. Si caratterizeghja da e so fiurarelli turchini ragruppati in infiuriscenze à forma di gaspe. E casce di 'ssa pianta sò lanceolate è disposte di manera alterna longu à u picciolu. Myosotis arvensis pò aghjunghje un'altezza da 20 à 50 centimi.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

Myosotis arvensis hè originariu d'Europa è d'Asia occidentale. Hè largamente spartu in e rigione timperate di u globu, in particulare in Europa, in America suprana è in Australia. 'Ssa pianta cresce per u più in i campi, e pratuline, i bordi di strette è i giardini.

Myosotis arvensis hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

Myosotis arvensis hè una pianta annuale chì si riproduce per via di granelli. A so fiuritura hà locu di veranu è d'istate, quandu e so fiurarelli turchini attiranu l'insetti inamacatori tali l'ape è e farfalle. I granelli di Myosotis arvensis sò spergugliati da u ventu è ponu firmà durmente in a terra mentre parechji anni prima di germinà.

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Myosotis arvensis appartene à u generu Myosotis, chì ragruppa numerose spezie di myosotis. Certi sinonimi di Myosotis arvensis sò Myosotis collina è Myosotis ramosissima.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

Myosotis arvensis hè una pianta cumuna è largamente sparta, ciò chì li cunferisce un statutu di preoccupazione minore in termini di cunsirvazione. Eppuru, certe pupulazione ponu esse minacciate da a distruzzione di u so ambiente naturale duvuta à l'urbanisazione è à l'agricultura intensiva. Hè dunque impurtante di prisirvà e zone induve 'ssa pianta cresce cù u fine di garantisce a so sopravvivenza à longu andà.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]