Vai al contenuto

Miniopterus schreibersi

À prupositu di Wikipedia
Miniopterus schreibersii
Miniopterus schreibersii
Classifica scentifica
Regnu Animalia
Classa Mammalia
Ordine Chiroptera
Famiglia Miniopteridae
Generu Miniopterus
Nome binuminale
Miniopterus schreibersii
Heinrich Kuhl, 1817

Miniopterus schreibersii hè una spezia di topu pinnutu chì face parte di a famiglia di e Miniopteridae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Miniopterus schreibersii hè una spezia di topu pinnutu appartinendu à a famiglia di e Miniopteridae. Hè una spezia di taglia media, incù una lunghezza tutale di u corpu andendu da 6 à 8 centimi è una largura da 25 à 30 centimi. U so pesu varieghja di regula trà 10 è 20 grammi. U pilame di 'ssa topu pinnutu hè brunu scuru, guasi neru, incù una tinta più chjara annantu à u corpu. E so ale sò longhe è strette, ciò chì li permette di bulà prestu è incù agilità.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

Miniopterus schreibersii hè una spezia largamente sparta in Europa, in Africa suprana, in u Mediu Oriente è in Asia cintrale. Omu u trova in una grande varietà d'ambienti, tali e fureste, e sapare, i bastimenti abbandunati è i tunelli suttarranii. 'Ssa spezia hè migratrice, culluchendu si annantu à longhe distanze in funzione di e staghjone è e risorse alimintare dispunibile.

Miniopterus schreibersii hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

Miniopterus schreibersii hè una spezia nutturna, passendu a maiò parte di a ghjurnata à ripusà si in e sapare o i bastimenti abbandunati. Di notte, esce in cerca di nutrimentu, cibendu si per u più d'insetti vulanti tali e farfalle di notte, e zinzale è i culeotteri. 'Ssu topu pinnutu improda l'eculucalisazione per lucalizà e so prede in l'oscurità, emettendu ultrasoni è ascultendu l'echi per diterminà a pusizione di l'ogetti circunvicini.

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Miniopterus schreibersii hè statu discrittu per a prima volta da u naturalistu alemanu Johann Christian Daniel von Schreber in u 1774. 'Ssa spezia appartene à l'ordine di i Chirotteri è à a famiglia di e Miniopteridae. Esistenu parechje sottuspezie di Miniopterus schreibersii, frà e quale Miniopterus schreibersii schreibersii, Miniopterus schreibersii pallidus è Miniopterus schreibersii fuliginosus.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

Miniopterus schreibersii hè classificatu cum'è una spezia di preoccupazione minore da l'Unione internaziunale per a cunsirvazione di a natura (UICN). Eppuru, certe pupulazione lucale ponu esse minacciate per causa di a distruzzione di u so ambiente naturale, di l'inguinamentu luminosu è di a pirturbazione umana. A cunsirvazione di 'ssa spezia necessiteghja misure di prutezzione di i siti di riproduzione è d'alimentazione, è ancu sforzi per sinsibilizà u publicu à l'impurtanza di i topi pinnuti in l'ecusistemi.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • J.-Y. Courtois, D. Rist & G. Beuneux Les chauves-souris de Corse, Albiana, 2011

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Courtois, Rist & Beuneux (2011).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]