Vai al contenuto

Micropyrum tenellum

À prupositu di Wikipedia
Micropyrum tenellum
Micropyrum tenellum
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Poales
Famiglia Poaceae
Genaru Micropyrum
Nomu binuminali
Micropyrum tenellum
Heinrich Friedrich, 1844

Micropyrum tenellum hè una pianta chì faci parti di a famiglia di i Poaceae.

Discrizzioni

[mudificà | edità a fonte]

Micropyrum tenellum hè una pianta arbacea annuali di a famiglia di i Poaceae. Misura trà 10 è 50 cm d'altezza è pussedi i piccioli smilzi è dritti. I casci sò stretti è lungarini, misurendu trà 2 è 10 cm di lunghezza. L'infiuriscenzi sò i spighi cilindrichi da 2 à 10 cm di lunghezza, purtendu fiora ermafruditi.

Ripartizioni

[mudificà | edità a fonte]

Micropyrum tenellum hè una spezia urighjinaria d'Auropa è d'Asia. Hè prisenti in a maiò parti di i paesi auropei, è ancu in Asia cintrali è in Siberia. Cresci in i pratulini, i campi, i bordi di stradonu è i tarreni vaghi.

Micropyrum tenellum hè prisenti in Corsica.[1]

Micropyrum tenellum hè stata discritta par a prima volta in 1753 da Carl von Linné sottu u nomu di Poa tenella. Hè stata riclassatu in u genaru Micropyrum in 1819 da Johann Heinrich Friedrich Link. Hè ancu cunnisciutu sottu à i sinonimi siguenti : Eragrostis tenella, Poa humilis, Poa tenella var. humilis.

Cunsirvazioni

[mudificà | edità a fonte]

Micropyrum tenellum hè una spezia cumuna è largamenti sparta, è ùn hè micca cunsidarata com'è minacciata. Eppuri, com'è numarosi spezii di pratulini, pò essa minacciata da a perdita d'ambienti divuta à l'urbanisazioni è à l'agricultura intinsiva. Misuri di cunsirvazioni tali a prisirvazioni di i pratulini è a gistioni di i terri agriculi poni cuntribuiscia à assicurà a sopravvivenza di 'ssa spezia.

Rifarimenti

[mudificà | edità a fonte]
  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.
  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).