Vai al contenuto

Micromeria graeca

À prupositu di Wikipedia
Micromeria graeca
Micromeria graeca
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Lamiales
Famiglia Lamiaceae
Generu Micromeria
Nome binuminale
Micromeria graeca
Ludwig Reichenbach, 1831

Micromeria graeca hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di e Lamiaceae.

Descrizzione

[mudificà | edità a fonte]

Micromeria graeca hè una pianta erbacea vivace appartinendu à a famiglia di e Lamiaceae. Si caratterizeghja da piccioli fini è ramificati, aghjunghjendu di regula un'altezza da 10 à 30 centimi. E so casce sò chjuche, opposte è ovale, incù una tessitura appena piluta. I fiori di Micromeria graeca sò di culore biancu o rusulatu pallidu, ragruppati in infiuriscenze cumpatte in cima à i piccioli.

Ripartizione

[mudificà | edità a fonte]

Micromeria graeca hè originaria di e rigione mediterranie, in particulare di a Grecia, da induve spara|tira u so nome specificu. Omu a trova ancu in altri paese di u bacinu mediterraniu, tali l'Italia, a Spagna è a Turchia. 'Ssa pianta affizziuneghja l'ambienti pitricosi, e pendite assuliate è e terre belle assiccate.

Micromeria graeca hè prisente in Corsica.[1]

Micromeria graeca hè una pianta adatta à i climi mediterranii, ciò chì significheghja ch'ella hè capace à resiste à i periodi di sicchina. Si riproduce per u più in via vegetativa, grazia à i so rizomi suttarranii chì li permettenu di furmà culonie dense. A fiuritura hà locu di veranu è d'istate, attirendu l'insetti inamacatori tali l'ape è e farfalle.

Micromeria graeca hè u nome scentificu accittatu per 'ssa spezia, ma hè ancu cunnisciuta sottu à altre sinonimi, tali Satureja graeca è Clinopodium graecum. 'Ssi nomi sò stati imprudati in u passatu per designà 'ssa pianta, ma Micromeria graeca hè avale cunsideratu cum'è u nome currettu.

Cunsirvazione

[mudificà | edità a fonte]

Micromeria graeca hè una pianta chì ùn prisenta micca una preoccupazione magiore in termini di cunsirvazione. Hè relativamente sparta in a so area di ripartizione naturale è ùn hè micca cunsiderata cum'è minacciata. Eppuru, per causa di a distruzzione di u so ambiente naturale duvuta à l'urbanisazione criscente è à l'agricultura intensiva, hè impurtante di surviglià u statu di e pupulazione di Micromeria graeca è di piglià misure di cunsirvazione s'ellu hè necessariu.

Riferimenti

[mudificà | edità a fonte]
  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.
  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti

[mudificà | edità a fonte]