Melilotus sulcatus

À prupositu di Wikipedia
Melilotus sulcatus
Melilotus sulcatus
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Fabales
Famiglia Fabaceae
Generu Melilotus
Nome binuminale
Melilotus sulcatus
René Louiche Desfontaines, 1799

Melilotus sulcatus hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di e Fabaceae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Melilotus sulcatus hè una spezia di pianta erbacea annuale appartinendu à a famiglia di e Fabaceae. Si caratterizeghja da piccioli ritti, pudendu aghjunghje un'altezza da 30 à 100 centimi. E casce sò alterne, cumposte da trè fogliole dentate. I fiori, di culore giallu vivu, sò ragruppate in gaspe dense à l'estremità di i piccioli. I frutti sò guaine lungarine cuntinendu parechji granelli.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

Melilotus sulcatus hè originaria d'Europa è d'Asia occidentale. Si hè ancu naturalizata in altre rigione di u mondu, in particulare in America suprana è in Australia. 'Ssa pianta priferisce e terre ricche di nutrimenti è l'ambienti aperti tali e pratuline, i bordi di stradone è i terreni abbandunati.

Melilotus sulcatus hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

Melilotus sulcatus hè una pianta annuale chì si riproduce per via di granelli. A fiuritura hà locu da maghju à sittembre, attirendu numerosi insetti inamacatori tali l'ape è e farfalle. I granelli sò spergugliati da u ventu è ponu firmà campii in a terra mentre parechji anni. 'Ssa spezia hà a capacità di fissà l'azotu atmusfericu grazia à una simbiosi incù batterie prisente in e so radiche, ciò chì li cunferisce un avantaghju cumpetitivu in e terre povere in azotu.

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Melilotus sulcatus hè ancu cunnisciuta sottu à i sinonimi seguenti : Melilotus officinalis var. sulcatus è Melilotus albus var. sulcatus. Face parte generu Melilotus, chì ragruppa parechje spezie di piante erbacee annuale o vivace appartinendu à a famiglia di e Fabaceae.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

Melilotus sulcatus hè cunsiderata cum'è una spezia invadente in certe rigione induv'ella hè stata introdutta. U so putenziale di crescita rapida è a so capacità à culunizà l'ambienti disturbati ponu caghjunà una cumpetizione incù e spezie indigene. In certi paesi, e misure di cuntrollu sò state messe in ballu per limità a so prupagazione. Eppuru, in a so area di ripartizione d'origine, 'ssa pianta hè cunsiderata cum'è una risorsa priziosa per l'apicultura per causa di a so produzzione di nettare abundante.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]