Mato Grosso do Sul

À prupositu di Wikipedia

L'ortografia è a grammatica di 'ssu articulu ùn sò micca currette. Pudete cuntribuisce à ammigliurà le.


Mato Grosso do Sul hè unu di i Stati federali di u Brasile I stati brasiliani vicini sò (da u nordu in senso orariu) Mato Grosso, Goiás, Minas Gerais, São Paulo è Paraná . Cunfina ancu cù i paesi di u Paraguay, à u suduvestu, è a Boliviana, à punente.

L'ecunumia di u statu hè largamente basatu annantu à l'agricultura è l'allevu. Traversatu à u sudu da u Tropicu di Capricornu, u Mato Grosso do Sul hà generalmente un clima cálido, à volte caldu è umidu, è hè attraversatu da numerosi affluenti di u fiume Paraná . U statu hà 1,3% di a pupulazione brasiliana è hè rispunsevule per 1,5% di u PIB brasilianu.

U statu hè cunnisciutu ancu per u so ambiente naturale, è hè una destinazione per u turismu domesticu è internaziunale . U pianu di Pantanal copre 12 cumune è presenta una varietà di flora è fauna, cù boschi, banche naturali di sabbia, savane, pasture aperti, campi è arbusti. A cità Bonito, in a muntagna di Bodoquena, hà grotte preistoriche, fiumi naturali, cascate, piscine è a grotta di u Lavu Blu .

Referenze[mudificà | edità a fonte]