Manucure

À prupositu di Wikipedia

L'ortografia è a grammatica di 'ssu articulu ùn sò micca currette. Pudete cuntribuisce à ammigliurà le.

A manicure hè un trattamentu di bellezza principarmenti cusmeticu per l'unghie è e mani realizatu in casa o in un salone di unghie. A manicure hè generalmente custituita da limatura è forma di u bordu liberu di unghie, spinghje è clipping (cun ​​​​un pusher cuticle è pinze per cuticle) qualsiasi tissutu inviventi (ma limitatu à a cuticule è unghie), trattamenti cù diversi liquidi, massaggi di a manu, è l'applicazione di smaltu per unghie. Quandu u listessu hè appiicatu à l'unghie è i pedi, u trattamentu hè chjamatu pedicure. Inseme, i trattamenti ponu esse cunnisciutu com'è mani-pedi. A maiò parte di u vernice di unghie pò stà nantu à unghie per 2-3 ghjorni prima chì una altra manicura hè necessaria per u mantenimentu, se ùn ci hè micca dannu fattu.

Certi manicure includenu pittura o disinni nantu à e unghie, applicà picculi decals, o imitazioni di ghjuvelli (da a dimensione 2 à a dimensione 3). Altri trattamenti di unghie ponu include l'applicazione di unghie artificiali in gel, punte, o acrilichi, chì ponu esse chjamati manicure francese.

In parechji spazii, i manicuristi sò licenziati è seguitanu i reguli. Siccomu a pelle hè manipulata è qualchì volta tagliata, ci hè un risicu di sparghje l'infezzione quandu l'arnesi sò usati in parechje persone. Dunque, avè un saneamentu impropriu pò esse prublemi seri

manicure
Manicure rossu è rosa [1]

Etimolugia[mudificà | edità a fonte]

A parolla inglese manicure vene da a parolla francese manucure, chì significheghja cura di e mani, chì à u turnu vene da i paroli latini manus, per manu, è cura, per cura. In listessu modu, a parolla inglese pedicure vene da e parolle latine pes (casu genitivu: pedis), per pedi, è cura, per cura. Colloquially, a parolla per manicure hè qualchì volta accurtata à mani.

Manicure francese[mudificà | edità a fonte]

Manicure francese cù nail art glitter nantu à u dito anulare

Jeff Pink, fundatore di a marca di unghie prufessiunali ORLY, hè creditu di creà l'aspettu naturali di unghie dopu chjamatu manicure francese in u 1976.

À a mità di l'anni 1970, Pink hè stata incaricata da un direttore di filmu per vene cun un unghie universale chì salvaria l'attrici di u screnu da avè da passà u tempu per ricuperà e so unghie per andà cun i so cambiamenti di costume. Inspiratu da l'effettu luminescente istantaneu di un lapis biancu appiicatu à a parte sottu, Pink hà suspettatu chì a suluzione era di applicà u listessu principiu neutralizzante à a cima di l'unghia. "Aghju un gallone di smaltu biancu per i cunsiglii, è rosa, beige o rosa per l'unghie", hà ricurdatu in una entrevista di 2014 cù The National.

Manicure acrilica cù un disignu di ghjuvellu

U Natural Nail Kit, cum'è Pink l'hà chjamatu allora, era un successu trà e stelle di cinema è i studii chì anu trovu indispensabile a strategia di risparmiu di tempu. "U direttore hà dettu chì duverebbe ottene un Oscar per salvà l'industria tantu soldi", disse. Eventualmente Pink hà pigliatu a tendenza à a folla di a passerella in Parigi, è li piacia ancu. Ma, avia sempre bisognu, cum'ellu pensava, un nome più piacevule. Hà datu u rebranding francese in u volu di ritornu in casa à Los Angeles. Unghji chì anu sottumessu à una manicure francese sò carattarizati da una mancanza di culore di basa artificiale è cunsiglii bianchi à u bordu liberu di l'unghia. Per questu mutivu, sò qualchì volta chjamati cunsiglii francesi. I punte di unghie sò dipinti in biancu, mentri u restu di e unghie sò pulite in una rosa o un nudu nudu adattatu. A manicure francese pò esse ottenuta cù unghie artificiali. In ogni casu, hè ancu cum'è cumunu per fà una manicure francese nantu à unghie naturali. Una altra tecnica hè di sbiancà a parte sottu di l'unghia cù un lapis biancu è pitture un culore purpurinu nantu à tutta l'unghia.

Manicure à l'oliu caldu[mudificà | edità a fonte]

Una manicura di l'oliu caldu hè un tipu specificu di manicure chì pulisce e cuticuli è li stende cù l'oliu. Tipi d'olii chì ponu esse usatu sò l'oliu minerale, l'oliu d'aliva, certi lotioni o preparazioni cummerciale in un calefactor elettricu.

Dip manicure in polvere

Manicure in polvere Dip sò una alternativa à l'unghie acriliche tradiziunali è u gel polish. Dip powders sò diventati populari per via di facilità d'applicazione. Sò simili à i rinforzi tradiziunali di sita o fibra di vetro, cù a fibra chì hè rimpiazzata da u polu acrilicu. I dui metudi s'appoghjanu nantu à a stratificazione di cianoacrilatu nantu à l'unghia naturale è incrustà a fibra o u polu acrilicu. Mentre chì una sola capa di fibra hè tipica, parechji strati alternati di polvere è cianoacrilatu pò esse usatu in unghie dip.

Trattamenti di cera di paraffina

Questa sezione ùn cita micca fonti. Per piacè aiutate à migliurà sta sezione aghjunghjendu citazioni à fonti affidabili. U materiale senza fonti pò esse sfidatu è eliminatu.

E mani o i pedi ponu esse cuparti in cera di paraffina fusa per ammorbidisce è idratà. A cera di paraffina hè aduprata perchè pò esse riscaldata à una temperatura di più di 95 ° F (35 ° C) senza brusgià o ferite u corpu. U calore intensu permette un assorbimentu più profundo di emollienti è olii essenziali. A cera hè generalmente infusa cù diversi ingredienti botanichi cum'è l'aloe vera, l'azulene, a camomilla o l'oliu d'arbulu di tè, è e cera di frutti, cum'è a mela, u pesche è a fragole, sò spessu usate in i saloni. In ocasu, a lotione hè strufinata nantu à a manu o u pede prima di esse rivestita in paraffina. I trattamenti di cera di paraffina sò spessu caricati cum'è un aghjuntu à a manicure standard o pedicure. Spessu ùn sò micca cuparti in a furmazione generale è sò un trattamentu raru in a maiò parte di i saloni di unghie.

I servizii prufessiunali ùn deve micca include l'immersione di e mani o di i pedi di i clienti in un bagnu di paraffina cumunale, postu chì a cera pò esse un vettore per a malatia. A paraffina deve esse appiicata in una manera chì evita a contaminazione, spessu mettendu una parte di a cera in un saccu o un mitt, chì si mette nantu à a manu o u pede di u cliente è coperto cù una spugna calda, guanti di cuttuni, o bottino per mantene u calore. A paraffina hè lasciata per uni pochi di minuti finu à ch'ella hè rinfriscata.