Lythrum junceum

À prupositu di Wikipedia
Lythrum junceum
Lythrum junceum
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Myrtales
Famiglia Lythraceae
Generu Lythrum
Nome binuminale
Lythrum junceum
Carl Linnaeus, 1753

Lythrum junceum hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di e Lythraceae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Lythrum junceum hè una pianta erbacea vivace appartinendu à a famiglia di e Lythraceae. Si caratterizeghja da i piccioli ritti, fini è cilindrichi, pudendu aghjunghje un'altezza da 50 à 100 centimi. E casce sò opposte, lineare è strette, misurendu circa 2 à 4 centimi di longu. I fiori sò ragruppati in gaspe terminale di culore rusulatu vivu, incù longhe stamine. I frutti sò capsule cuntinendu numerosi granelli.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

Lythrum junceum hè originaria di u bacinu mediterraniu, induv'ella hè largamente sparta. Omu a trova per u più in e rigione custiere, i salini, e pratuline umite è e sponde di i corsi d'acqua. Hè ancu prisente in certe rigione d'Africa suprana è di u Mediu Oriente.

Lythrum junceum hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

Lythrum junceum hè una pianta adatta à i mezi umiti è à a salinità. Fiurisce di regula da maghju à sittembre, attirendu numerosi insetti inamacatori tali l'ape è e farfalle. I granelli sò spergugliati da u ventu è l'acqua, favuriscendu cusì a so prupagazione in nuvelli ambienti. 'Ssa pianta hà ancu a capacità à riproduce si in modu vegetativu grazia à i so rizomi, ciò chì li permette di furmà culonie dense.

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Lythrum junceum hè u nome scentificu accittatu per 'ssa spezia. Hè ancu cunnisciuta sottu à i sinonimi seguenti : Lythrum hyssopifolium, Lythrum salicaria var. hyssopifolium è Lythrum hyssopifolium var. junceum.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

Lythrum junceum hè cunsiderata cum'è una spezia di preoccupazione minore sient'è l'Unione internaziunale per a cunsirvazione di a natura (UICN). Bench'ella possi esse cunsiderata cum'è una gattiva erba in certe rigione, ghjoca un rollu impurtante in l'ecusistemi umiti furniscendu ambiente è cibu à numerose spezie animale. Eppuru, a distruzzione di u so ambiente naturale per causa di l'urbanisazione è di l'agricultura intensiva pò custituisce una minaccia per a so sopravvivenza à longu andà. Hè dunque essenziale di mette in ballu e misure di cunsirvazione per prisirvà 'ssa pianta è l'ecusistemi induv'ella stà.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]