Lycium barbarum

À prupositu di Wikipedia
Lycium barbarum
Lycium barbarum
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Solanales
Famiglia Solanaceae
Generu Lycium
Nome binuminale
Lycium barbarum
Carl Linnaeus, 1753

Lycium barbarum hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di e Solanaceae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Lycium barbarum hè una pianta di a famiglia di e Solanaceae. Si tratta d'un arbustu scasciante chì pò aghjunghje un'altezza da 1 à 3 metri. E so casce sò verde, lanceulate è disposte di manera opposta annantu à i rami. I fiori di Lycium barbarum sò di culore purpureu è appariscenu in gaspe pendente. I frutti sò picculi baghi rossi o di culore arancinu vivu, ricchi di nutrimenti.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

Lycium barbarum hè originariu di e rigione timperate d'Asia, in particulare di China, Tibet è di Mongulia. Cresce ancu in altri paesii d'Asia cintrale, tali u Giappone è a Corea. À u filu di u tempu, 'ssa pianta hè stata introdutta in altre rigione di u mondu, in particulare in Europa è in America suprana.

Lycium barbarum hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

Lycium barbarum hè una pianta resistente chì si pò adattà à sfarenti tipi di terre, cumpresu e terre povere in nutrimenti. Priferisce i climi timperati è tullereghja timperature andendu da - 15 C à 40 C. 'Ssa pianta hè capace à riproduce si à tempu per via di granelli è per via di calature. Hè ancu capace à fissà l'azotu atmusfericu grazia à una simbiosi incù e batterie prisente in e so radiche.

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Lycium barbarum hè u nome scentificu accittatu per 'ssa pianta. Hè ancu cunnisciuta sottu à altre nomi, tali Lycium chinense, Lycium halimifolium è Lycium vulgare. 'Ssi nomi sò cunsiderati cum'è sinonimi di Lycium barbarum.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

Lycium barbarum hè una pianta largamente cultivata per causa di i so frutti nutritivi è di e so pruprietà medicinale. Eppuru, in u so ambiente naturale, 'ssa pianta pò esse minacciata per causa di a digradazione di u so ambiente è di l'eccessu di sfruttamentu. E misure di cunsirvazione sò necessarie per prisirvà e pupulazione selvatiche di Lycium barbarum è mantene a diversità genetica di 'ssa spezia.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]