Luzula sylvatica

À prupositu di Wikipedia
Luzula sylvatica
Luzula sylvatica
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisione Magnoliophyta
Classa Liliopsida
Ordine Juncales
Famiglia Juncaceae
Generu Luzula
Nome binuminale
Luzula sylvatica
( Huds. ) Gaudin , 1811

Luzula sylvatica hè una pianta chì face parte di a famiglia di e Juncaceae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Luzula sylvatica hè una spezia di piante di a famiglia di e Juncaceae. Hè una pianta erbacea vivace chì aghjunghje di regula un'altezza da 30 à 80 cm. E casce sò lineare, larghe, verde scuru è prisentanu peli bianchi u longu di i lati. I fiori, chì appariscenu di regula trà aprile è lugliu, sò brunicci è ragruppati in gaspe lene.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

Originaria di l'Eurasia, Luzula sylvatica si trova in parte assai di l'Europa, cumpresu l'isule Britanniche, è hè ancu sparta in Asia di u Punente è in Africa Suprana. Priferisce e terre umite è acide di e fureste di frunduti, à spessu sottu à i lochi cuperti di lecce, di faghi è di vitulli. Omu a trova tantu à spessu in boschi di coniferi.

Luzula sylvatica hè prisente in Corsica ma hè rara.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

Luzula sylvatica hè una pianta vivace chì si riproduce per u più per via di granelli. A fiuritura hà locu di veranu è d'istate. I fiori sò impullinati da u ventu o da insetti. I granelli sò spergugliati da u ventu o da animali. 'Ssa pianta hà una crescita relativamente lenta è pò furmà piccule culonie in u so ambiente naturale.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

Benchì Luzula sylvatica ùn sia micca attualmente cunsiderata cum'è una spezia minacciata, hè però affittata da a perdita di u so ambiente duvuta à l'urbanisazione, à u sfruttamentu furestieru è à a cunvirsione di e terre in agricultura.

Sforzi di cunsirvazione sò messi in ballu in certe rigione per pruteghje l'ambienti di a Luzula sylvatica. 'Ssi sforzi cumprendenu a prutezzione di e fureste anziane, a risturazione di l'ambienti furestieri sgradati è l'educazione di u publicu annantu à l'impurtanza di a cunsirvazione di l'ambienti furestieri. In certe rigione, prugetti sò stati messi in campu per piantà torna Luzula sylvatica in ambienti induve ella hè sparita.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]