Ludwigia peploides

À prupositu di Wikipedia
Ludwigia peploides
Ludwigia peploides
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Myrtales
Famiglia Onagraceae
Generu Ludwigia
Nome binuminale
Ludwigia peploides
Peter H. Raven, 1964

Ludwigia peploides hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di l'Onagraceae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Ludwigia peploides hè una pianta acquatica vivace appartinendu à a famiglia di l'Onagraceae. Si distingue da i so piccioli arrampicanti chì ponu aghjunghje insin'à 2 metri di lunghezza. E casce di 'ssa pianta sò ovale, di culore verde scuru è misuranu circa 5 à 10 centimi di longu. I fiori di Ludwigia peploides sò gialli è si ragruppanu in gaspe à l'estremità di i piccioli.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

Originaria d'America suttana, Ludwigia peploides s'hè sparta in numerose rigione di u mondu. Omu a trova in particulare in Europa, in America suprana, in Australia è in Nova Zelanda. 'Ssa pianta affizziuneghja particularmente e zone umite tale i paduli, i stagni è e vadine à debule ghjettu d'acqua.

Ludwigia peploides hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

Ludwigia peploides hè una pianta acquatica chì si sviloppa prestu grazia à a so capacità à furmà radiche avventive annantu à i so piccioli rampicanti. 'Ssu adattamentu li permette di culunizà prestu vaste stese d'acqua. A pianta si riproduce per u più in via vegetativa, ma pò ancu produce granelli chì sò spergugliati da l'acqua o da l'animali.

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Ludwigia peploides hè u nome scentificu accittatu per 'ssa spezia, ma hè ancu cunnisciuta sottu à altre nomi, tali Jussiaea repens è Jussiaea repens var. peploides. 'Ssi sinonimi sò stati imprudati in u passatu per designà 'ssa pianta.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

Ludwigia peploides hè cunsiderata cum'è una spezia invadente in numerose rigione di u mondu. A so crescita rapida è a so capacità à furmà culonie dense ponu caghjunà prublemi eculogichi, tali a riduzione di a biodiversità è a mudifica di l'ecusistemi acquatichi. Misure di gistione sò messe in piazza in certe rigione per cuntrullà a prupagazione di 'ssa pianta è limità u so impattu annantu à l'ecusistemi nativi.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]