Ludwigia palustris

À prupositu di Wikipedia
Ludwigia palustris
Ludwigia palustris
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Myrtales
Famiglia Onagraceae
Generu Ludwigia
Nome binuminale
Ludwigia palustris
Stephen Elliott, 1817

Ludwigia palustris hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di l'Onagraceae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Ludwigia palustris hè una pianta acquatica vivace appartinendu à a famiglia di l'Onagraceae. Si distingue da i so piccioli arrampicanti è e so casce ovale è pinzute, d'un culore verde vivu. I fiori di Ludwigia palustris sò chjuchi è gialli, ragruppati in gaspe à l'estremità di i piccioli. 'Ssa pianta pò aghjunghje un'altezza da 30 à 100 centimi.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

Ludwigia palustris hè originaria d'America suprana, induv'ella hè largamente sparta. Omu a trova per u più in e zone umite, i paduli, i stagni è e vadine à currente lentu. Hè ancu prisente in certe rigione d'Europa, d'Asia è d'Africa suprana.

Ludwigia palustris hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

Ludwigia palustris hè una pianta acquatica chì cresce in cundizione umite è assuliate. Si riproduce per u più in dispersione di i so granelli, chì sò traspurtati da l'acqua o l'animali. 'Ssa pianta hè capace à adattà si à sfarenti tipi di terre, ma priferisce e terre ricche di materia organica.

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Ludwigia palustris hè u nome scentificu accittatu di 'ssa pianta. Hè ancu cunnisciuta sottu à i sinonimi seguenti : Jussiaea palustris, Isnardia palustris o Quadricosta palustris.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

Ludwigia palustris hè cunsiderata cum'è una spezia à preoccupazione minore sient'è l'Unione internaziunale per a cunsirvazione di a natura (UICN). Eppuru, certe pupulazione di 'ssa pianta ponu esse minacciate per causa di a distruzzione di u so ambiente naturale, in particulare in raghjone di l'assiccamentu di e zone umite per l'agricultura o l'urbanisazione. Hè dunque impurtante di prisirvà e zone umite induve Ludwigia palustris si trova cù u fine di garantisce a so sopravvivenza à longu andà.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]