Lolium rigidum

À prupositu di Wikipedia
Lolium rigidum
Lolium rigidum
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Poales
Famiglia Poaceae
Generu Lolium
Nome binuminale
Lolium rigidum
Carl Linnaeus, 1753

Lolium rigidum hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di e Poaceae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Lolium rigidum hè una spezia di pianta erbacea appartinendu à a famiglia di e Poaceae. 'Ssa pianta annuale prisenta i piccioli ritti è ribusti, pudendu aghjunghje un'altezza da 30 à 100 centimi. E so casce sò lineare, longhe è strette, incù una guaina liscia è ligule bè sviluppate. L'infiuriscenze sò i spighe cumpatti, purtendu fiurarelli disposti in spighette.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

Originariu d'Australia, Lolium rigidum s'hè spartu in numerose rigione di u mondu, in particulare in Europa, in America suprana è in Africa suttana. 'Ssa spezia hè particularmente adatta à i climi mediterranii è à e terre fertile. Omu a trova à spessu in e culture di biada, i pasciali è e zone disturbate.

Lolium rigidum hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

Lolium rigidum hè una pianta annuale chì si riproduce per u più per via di granelli. A fiuritura hà locu di veranu è d'istate, pruducendu spighette cuntinendu i granelli. 'Ssi granelli sò spergugliati da u ventu, l'animali è l'attività umane. A germinazione si produce di regula à d'auturnu o di veranu seguente, quandu e cundizione sò favurevule.

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Lolium rigidum hè u nome scentificu accittatu per 'ssa spezia, ma hè ancu cunnisciuta sottu à altre sinonimi, tali Lolium multiflorum var. rigidum è Lolium trichonodum. 'Ssi nomi sò stati usati in u passatu per designà variazione di 'ssa spezia, ma sò avale cunsiderate cum'è sinonimi.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

Lolium rigidum hè cunsideratu cum'è una gattiva erba nucibile in numerose culture, per causa di a so cumpetitività è di a so capacità à sviluppà una resistenza di l'erbicidii. U so cuntrollu hè dunque essenziale per prisirvà i rindimenti agriculi. Pratiche agricule durevule, tale a rutazione di e culture è l'usu di metudi di lotta intigrata, sò ricumandate per minimizà l'impattu di 'ssa spezia annantu à e culture.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]