Locustella fluviatilis

À prupositu di Wikipedia
Locustella fluviatilis
Locustella fluviatilis
Classifica scentifica
Regnu Animalia
Imbrancamentu Chordata
Classa Aves
Ordine Passeriformes
Famiglia Locustellidae
Generu Locustella
Nome binuminale
Locustella fluviatilis
Johann Wolf, 1810

Locustella fluviatilis hè una spezia di acellu chì face parte di a famiglia di i Locustellidae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Locustella fluviatilis hè un picculu acellu migratore appartinendu à a famiglia di i Locustellidae. Misura circa 12 centimi di lunghezza è pesa trà 10 è 15 grammi. U so piumaghju hè per u più brunu incù tacche più chjare annantu à u corpu. U so bizzicu hè fine è pinzutu, adattu à u so rigimu alimintare cumpostu per u più d'insetti è di picculi invertebrati.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

Locustella fluviatilis hè una spezia largamente sparta in Europa, in Asia cintrale è in Siberia. Nichja per u più in e zone umite tale i paduli, e pratuline bagnate è e sponde di i corsi d'acqua. Mentre u periodu inguernale, migra ver'di l'Africa subsaariana per prufittà di cundizione più clemente.

Locustella fluviatilis hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

Locustella fluviatilis hè un acellu discretu è difficile à ossirvà per causa di u so cumpurtamentu furtivu è di u so cantu discretu. Hè per u più attivu à l'abbrucata è à l'alba, passendu a maiò parte di a ghjurnata piatta in i machjoni è l'erbe alte. U so cantu hè un mischiu di zifuli è di trilli, usatu per marcà u so territoriu è attirà un partenariu.

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Locustella fluviatilis appartene à u generu Locustella. Frà i sinonimi scentifiche di 'ssa spezia, omu trova Locustella luscinioides è Locustella fluviatilis fluviatilis.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

Locustella fluviatilis hè cunsiderata cum'è una spezia di preoccupazione minore sient'è l'Unione internaziunale per a cunsirvazione di a natura (UICN). Benchì a so pupulazione sia stabile, hè minacciata da a distruzzione di u so ambiente naturale duvuta à l'urbanisazione, à l'agricultura intensiva è à a polluzione di e zone umite. E misure di cunsirvazione, tale a prutezzione di e zone umite è a sensibilisazione di u publicu, sò necessarie in certi lochi per assicurà a sopravvivenza di 'ssa spezia à longu andà.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • J.-C. Thibault & G. Bonaccorsi, The birds of Corsica, British Ornithologists’ Union, Check-list n°17, 1999
  • J.-C. Thibault, Connaître les oiseaux de Corse - Acelli di Corsica, Ed. Albiana, 2006

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Thibault & Bonaccorsi (1999), Thibault (2006).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]