Vai al contenuto

Linum corymbulosum

À prupositu di Wikipedia
Linum corymbulosum
Linum corymbulosum
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Malpighiales
Famiglia Linaceae
Generu Linum
Nome binuminale
Linum corymbulosum
Carl Linnaeus, 1753

Linum corymbulosum hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di e Linaceae.

Descrizzione

[mudificà | edità a fonte]

Linum corymbulosum hè una pianta erbacea vivace appartinendu à a famiglia di e Linaceae. Si caratterizeghja da piccioli ritti aghjunghjendu di regula un'altezza da 30 à 60 centimi. E casce sò lineare, strette è disposte di manera opposta longu à u picciolu. I fiori, di culore biancu o rusulatu pallidu, sò ragruppati in cime. I frutti sò capsule cuntinendu picculi granelli.

Ripartizione

[mudificà | edità a fonte]

'Ssa spezia hè endemica di certe rigione mediterranie, in particulare di u sudu di l'Europa è di u nordu di l'Africa. Omu a trova per u più in Spagna, in Francia, in Italia, in Algeria è in Tunisia. Priferisce e terre calcarie è l'ambienti assuliati, tali e pratuline, i prati è i bordi di strette.

Linum corymbulosum hè prisente in Corsica.[1]

Linum corymbulosum hè una pianta à fiuritura estiva. Fiurisce di regula da ghjunghju à aostu. I fiori sò impullinati da l'insetti, in particulare l'ape è e farfalle, chì sò attratti da u so nettare. I granelli sò spergugliati da u ventu o da l'animali chì si nutriscenu di e capsule.

Linum corymbulosum hè u nome scentificu accittatu per 'ssa spezia. Hè ancu cunnisciuta sottu à i sinonimi seguenti : Linum suffruticosum subsp. corymbulosum è Linum suffruticosum var. corymbulosum.

Cunsirvazione

[mudificà | edità a fonte]

Linum corymbulosum hè cunsiderata cum'è una spezia vulnerabile per causa di a distruzzione di u so ambiente naturale. L'attività umane tale l'urbanisazione, l'agricultura intensiva è u calpighjime di u bestiame anu caghjunatu un declinu di a so pupulazione. E misure di cunsirvazione sò necessarie per pruteghje 'ssa pianta è prisirvà a so biodiversità.

Riferimenti

[mudificà | edità a fonte]
  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.
  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti

[mudificà | edità a fonte]