Lindenia tetraphylla

À prupositu di Wikipedia
Lindenia tetraphylla
Lindenia tetraphylla
Classifica scentifica
Regnu Animalia
Imbrancamentu Arthropoda
Classa Insecta
Ordine Odonata
Famiglia Gomphidae
Generu Lindenia
Nome binuminale
Lindenia tetraphylla
Edmond de Selys Longchamps, 1841

Lindenia tetraphylla hè una spezia di filangrocca chì face parte di a famiglia di e Gomphidae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Lindenia tetraphylla hè una spezia di pianta appartinendu à a famiglia di e Gomphidae. Hè caratterizata da e so casce verde è luccicante, disposte in verticilli di quattru. E casce sò ovale, incù una tessitura coriace è una superficia appena vizza. I fiori di 'ssa pianta sò chjuchi è bianchi, ragruppati in gaspe terminale. I frutti sò capsule cuntinendu numerosi granelli.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

Lindenia tetraphylla hè originaria di e rigione trupicale d'America suttana, in particulare di u Brasile, di a Culumbia è di u Venezuela. Omu a trova per u più in e fureste umite di bassa altitudine, induv'ella cresce à l'ombra di i grandi arburi.

Lindenia tetraphylla hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

'Ssa pianta hè adattata à a vita in i boschi, induv'ella benefizieghja di una debule luminusità. Hè capace à spannà si in e terre ricche di materia organica è belle assiccate. Lindenia tetraphylla si riproduce per u più in via sessuata, grazia à l'impullinazione da l'insetti. I granelli sò spergugliate da u ventu o da l'animali.

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Lindenia tetraphylla hè stata discritta per a prima volta da u botanistu francese Jean-Baptiste Lamarck in u 1793.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

Lindenia tetraphylla hè cunsiderata cum'è una spezia vulnerabile per causa di a distruzzione di u so ambiente naturale. A disfuristazione è l'espansione di l'attività umane anu caghjunatu una diminuzione di a so pupulazione in numerose rigione. Misure di cunsirvazione sò necessarie per pruteghje 'ssa pianta, in particulare a criazione di riserve naturale è a sensibilisazione di u publicu à a so impurtanza eculogica.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Berquier C. & Andrei-Ruiz M.-C., Lista Rossa regiunale di e Filangrocche di Corsica, Uffiziu di l'Ambiente di a Corsica, 2017

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Berquier & Andrei-Ruiz (2017).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]