Vai al contenuto

Lemna minor

À prupositu di Wikipedia
Lemna minor
Lemna minor
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Alismatales
Famiglia Araceae
Genaru Lemna
Nomu binuminali
Lemna minor
Carl Linnaeus, 1753

Lemna minor hè una spezia di pianta chì faci parti di a famiglia di l'Araceae.

Discrizzioni[mudificà | edità a fonte]

Lemna minor hè una piccula pianta acquatica gallighjanti appartinendu à a famiglia di l'Araceae. Hè carattarizata da picculi casci à forma di lintichja. I casci sò verdi è misurani di regula menu di un centimu di longu. I radichi sò fini è si sviloppani à parta da u fondu di i casci.

Ripartizioni[mudificà | edità a fonte]

Lemna minor hè una spezia cusmupolita, prisenti in numarosi paesi à traversu u mondu. Omu a trova in i stagni, i lavi, i vadini è i canali à acqua dolci. Prifirisci l'acqui calmi è stagnanti, ricchi di nutrimenti. 'Ssa pianta hè capaci à culunizà prestu i piani d'acqua, furmendu à spessu vasti tappetti gallighjanti.

Lemna minor hè prisenti in Corsica.[1]

Biulugia[mudificà | edità a fonte]

Lemna minor si ripraduci par u più di manera vegetativa, in divisioni di i frondi. Ogni fronda si dividi in dui, furmendu cusì novi pianti. 'Ssa capacità di multiplicazioni rapita li parmetti di culunizà prestu i piani d'acqua è di furmà pupulazioni densi. A pianta pò ancu ripraducia si in via sissuata, pruducendu fiurareddi discreti chì dani nascita à i graneddi.

Tassunumia[mudificà | edità a fonte]

Lemna minor hè stata discritta pà a prima volta da Carl Linnaeus in u 1753. Apparteni à u genaru Lemna, chì ragruppa parechji spezii di lintichji d'acqua. Frà i sinonimi di Lemna minor, si trova Lemna gibba, Lemna minor var. gibba è Lemna minor var. minor.

Cunsirvazioni[mudificà | edità a fonte]

Lemna minor hè cunsidarata com'è una spezia à priaccupazioni minori siont'è l'Unioni internaziunali pà a cunsirvazioni di a natura (UICN). Bench'è edda possi divintà invadenti in certi ecusistemi, ghjoca ancu un rollu impurtanti in quant'è pianta nutridori par numarosi urganisimi acquatichi. Eppuri, l'inguinamentu di l'acqua è a distruzzioni di u so ambienti poni custituiscia minacci pà 'ssa pianta. Hè dunqua escinziali di prisirvà l'ecusistemi d'acqua dolci ind'si trova cù u fini di garantiscia a so sopravvivenza à longu andà.

Rifarimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]