Lasius flavus

À prupositu di Wikipedia
Lasius flavus
Lasius flavus
Classifica scentifica
Regnu Animalia
Imbrancamentu Arthropoda
Classa Insecta
Ordini Hymenoptera
Famiglia Formicidae
Genaru Lasius
Nomu binuminali
Lasius flavus
Pierre André Latreille, 1798

Lasius flavus hè una spezia di furmicula chì faci parti di a famiglia di i Formicidae.

Discrizzioni[mudificà | edità a fonte]

Lasius flavus hè una spezia di furmicula appartinendu à a famiglia di i Formicidae. L'uvrieri di 'ssa spezia misurani di regula trà 3 è 5 millimitri di lunghezza. Ani un culori giaddu pallidu à brunu chjaru, incù una testa è un turaci più scuri. L'uvrieri ani una murfulugia tipica di i furmiculi, incù un corpu divisu in trè parti|partiti distinti : a testa, u turaci è l'addomi. Pussedini ancu sei zampi è antenni.

Ripartizioni[mudificà | edità a fonte]

Lasius flavus hè una spezia largamenti sparta in Auropa, in particulari in i righjoni timparati. Si pò truvà la in diversi ambienti tali i pratulini, i furesti è i giardini. 'Ssa spezia hè ancu prisenti in certi righjoni d'Asia.

Biulugia[mudificà | edità a fonte]

Lasius flavus hè una spezia suciali, chì vivi in culonii cumposti da parechji migliaii d'individui. Ogni culonia hè diretta da una maestra, chì hè a sola femina fertili di a culonia. L'uvrieri sò stirili è sò rispunsevuli di a ricerca di cibu, di a custruzzioni è di l'intrattinimentu di u nidu, è ancu di a prutizzioni di a culonia.

'Ssa spezia si nutrisci par u più di sustanzi inzuccarati, tali u milastru produttu da a tampa. L'uvrieri cullettani ancu insetti morti è d'altri surghjenti di pruteini pà cibà a culonia.

Lasius flavus hè prisenti in Corsica.[1]

Tassunumia[mudificà | edità a fonte]

Lasius flavus hè u nomu scentificu accittatu par 'ssa spezia di furmicula. Hà ancu statu cunnisciuta sottu à altri noma scentifichi, tali Formica flavus è Acanthomyops flavus. 'Ssi noma sò avà cunsidarati com'è sinonimi di Lasius flavus.

Cunsirvazioni[mudificà | edità a fonte]

Lasius flavus hè una spezia cumuna è largamenti sparta, è ùn hè micca cunsidarata com'è essendu in priculu d'estinzioni. Eppuri, com'è tutti i spezii di furmiculi, ghjoca un rollu impurtanti in l'ecusistemi in quant'è pridatori è in quant'è scumpunidori. Hè dunqua escinziali di prisirvà l'ambienti naturali induva 'ssa spezia campa, cù u fini di mantena l'equilibriu eculogicu.

Rifarimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Rumsaïs B., Colindre L., Wegnez P., Galkowski C. & Colin T., Atlante di e furmicule di Corsica, Edizione di l'Uffiziu di l'Ambiente di a Corsica, 2018

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. Rumsaïs è altri (2018).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]