Vai al contenuto

Juncus inflexus

À prupositu di Wikipedia
Juncus inflexus
Juncus inflexus
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Classa Lycopodiopsida
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Poales
Famiglia Juncaceae
Generu Juncus
Nome binuminale
Juncus inflexus
Carl Linnaeus, 1753

Juncus inflexus hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di e Juncaceae.

Descrizzione

[mudificà | edità a fonte]

Juncus inflexus hè una pianta erbacea vivace appartinendu à a famiglia di e/di i Juncaceae. 'Ssa spezia si distingue da i so piccioli ritti, cilindrichi è rigidi, chì ponu aghjunghje un'altezza da 30 à 90 centimi. E casce sò lineare, strette è di culore verde scuru. I fiori sò ragruppati in infiuriscenze terminale, furmendu pannochje lene di culore brunicciu. I frutti sò capsule ovoide cuntinendu piccui granelli.

Ripartizione

[mudificà | edità a fonte]

Juncus inflexus hè originariu d'Europa, ma hè ancu prisente in Africa suprana, in Asia occidentale è in America suprana. Si trova per u più in e pratuline umite, i paduli, i bordi di corsi d'acqua è e zone custiere. 'Ssa pianta hè capace à adattà si à sfarenti tipi di terre, ma priferisce e terre umiti è belli assiccati.

Juncus inflexus hè prisente in Corsica.[1]

Juncus inflexus hè una pianta vivace chì si riproduce per u più in via vegetativa, grazia à a furmazione di rizomi suttarranii. Eppuru, pò ancu riproduce si per via di granelli. A fiuritura hà locu da ghjunghju à aostu, è i fiori sò impullinati da u ventu. I granelli sò spergugliati da l'acqua è l'animali.

Juncus inflexus hè u nome scentificu accittatu per 'ssa spezia. Eppuru, esistenu dinù sinonimi usati per designà 'ssa pianta, tali Juncus glaucus, Juncus inflexus var. glaucus è Juncus inflexus subsp. glaucus.

Cunsirvazione

[mudificà | edità a fonte]

Juncus inflexus hè una spezia relativamente cumuna è largamente sparta. Bench'ella ùn sia micca cunsideratu cum'è minacciatu, certe pupulazione ponu esse affittate da a distruzzione di u so ambiente naturale duvuta à l'urbanisazione è à l'agricultura intensiva. Hè dunque impurtante di prisirvà e zone umite è e pratuline induve 'ssa pianta si trova, cù u fine di garantisce a so sopravvivenza à longu andà.

Riferimenti

[mudificà | edità a fonte]
  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.
  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti

[mudificà | edità a fonte]