Vai al contenuto

Juncus bulbosus

À prupositu di Wikipedia
Juncus bulbosus
Juncus bulbosus
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisione Magnoliophyta
Classa Liliopsida
Ordine Juncales
Famiglia Juncaceae
Generu Juncus
Nome binuminale
Juncus bulbosus
L. , 1753

Juncus bulbosus hè una pianta chì face parte di a famiglia di e Juncaceae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Juncus bulbosus hè una spezia di pianta erbacea appartinendu à a famiglia di e Juncaceae. Hè caratterizata da a so piccula taglia è u so picciolu smilzu è addirizzata chì pò aghjunghje trà 10 è 30 centimi d'altura. E casce lineare di Juncus bulbosus sò strette, rigide è di culore verde. I fiori di 'ssa pianta sò ragruppati in infiuriscenze terminale. Ogni fiore hè di piccula taglia, incù tepali brunicci o verdicci. I frutti sò capsule ovoide cuntinendu i granelli.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

Juncus bulbosus hè una spezia largamente sparta in Europa, in Asia è in Africa di u Nordu. Omu a trova in una varietà d'ambienti umiti tali i paduli, e sponde di i corsi d'acqua, e pratuline umite è e turbiere.

Biulugia[mudificà | edità a fonte]

Juncus bulbosus hè una pianta adatta à i mezi umiti. Prifirisce e terri ricche di materia urganica è belle assiccate. 'Ssa spezia hè capace à tullerà i periudi d'inundazione, ciò chì li cunferisce un avantaghju cumpetitivu in l'ambienti padulosi. A ripruduzione di Juncus bulbosus si face per via di a dispersione di i granelli, chì sò traspurtati da u ventu o l'acqua.

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Juncus bulbosus hè stata discrittu per a prima volta da Carl von Linné in 1753 in a so opera Species Plantarum. Appartene à u generu Juncus, chì ragruppa numerose spezie di ghjunchi. Certe sinonimi di Juncus bulbosus sò Juncus globularis è Juncus bulbosus var. setosus.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

Juncus bulbosus hè una spezia abbastanza sparta è ùn face micca l'ogettu di preoccupazione magiore in termini di cunsirvazione. Hè adattata di l'ambienti umiti è pò culunizà prestu e zone disturbate. Eppuru, a distruzzione di i so ambienti naturali è a inguinamentu di l'acqua ponu custituisce minacce per a so sopravvivenza à longu andà. Hè dunque impurtante di pruteghje e zone umite induve 'ssa spezia si trova cù u fine di prisirvà a so biodiversità è e so funzione eculogiche.

'Ssa spezia hè prisente in Corsica è hè cumuna. [1]

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]