Juncus anceps

À prupositu di Wikipedia
Juncus anceps
Juncus anceps
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Classa Lycopodiopsida
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Poales
Famiglia Juncaceae
Genaru Juncus
Nomu binuminali
Juncus anceps
Carl Linnaeus, 1753

Juncus anceps hè una spezia di pianta chì faci parti di a famiglia di i Juncaceae.

Discrizzioni[mudificà | edità a fonte]

Juncus anceps hè una spezia di pianta arbacea appartinendu à a famiglia di i Juncaceae. Si caratterizeghja da i so piccioli ritti, cilindrichi è rigidi, pudendu aghjunghja un'altezza da 30 à 60 centimi. I casci sò liniari, stretti è verdi, misurendu circa 10 à 20 centimi di longu. I fiora sò chjuchi, brunicci è ragruppati in infiuriscenzi terminali. I frutti sò capsuli cuntinendu numarosi graneddi.

Ripartizioni[mudificà | edità a fonte]

Juncus anceps hè urighjinariu di i righjoni timparati d'Auropa, d'Asia è d'Africa subrana. Omu u trova par u più in i pratulini umiti, i paduli, i turbieri è i bordi di i corsi d'acqua/corsu d'acqua. 'Ssa pianta hè adattata à i terri umiti è tullareghja bè i cundizioni di debuli luminusità.

Juncus anceps hè prisenti in Corsica.[1]

Biulugia[mudificà | edità a fonte]

Juncus anceps hè una pianta vivaci chì si ripraduci par u più in via sissuata, grazia à l'impullinazioni da u ventu. A fiuritura hà locu da ghjugnu à aostu. I graneddi sò spargugliati da u ventu o l'acqua, prupiziendu cusì a culunisazioni di nuveddi ambienti. 'Ssa spezia prisenta una crescita rilativamenti lenta è pò furmà toppi densi.

Tassunumia[mudificà | edità a fonte]

Juncus anceps hè u nomu scentificu accittatu pà 'ssa spezia. Hè ancu cunnisciutu sottu à i sinonimi siguenti : Juncus acutus var. anceps, Juncus acutus subsp. anceps è Juncus acutus var. subulatus. 'Ssi noma sò stati apradati in u passatu pà disignà variazioni di 'ssa pianta, ma sò avà cunsidarati com'è sinonimi.

Cunsirvazioni[mudificà | edità a fonte]

Juncus anceps ùn hè micca cunsidaratu com'è una spezia minacciata. Hè rilativamenti sparta in a so aria di ripartizioni è ùn hè micca sottumissa à prissioni di cunsirvazioni particulari. Eppuri, a distruzzioni di u so ambienti naturali, in particulari par via di l'urbanisazioni è di l'agricultura intinsiva, pò custituiscia una minaccia putenziali pà 'ssa pianta. Hè dunqua impurtanti di prisirvà i zoni umiti ind'si trova cù u fini di garantiscia a so sopravvivenza à longu andà.

Rifarimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]