Vai al contenuto

Hypericum androsaemum

À prupositu di Wikipedia
Hypericum androsaemum
Hypericum androsaemum
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Malpighiales
Famiglia Hypericaceae
Generu Hypericum
Nome binuminale
Hypericum androsaemum
Carl Linnaeus, 1753

Hypericum androsaemum hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di l'Hypericaceae.

Descrizzione

[mudificà | edità a fonte]

Hypericum androsaemum hè una spezia di pianta à fiori appartinendu à a famiglia di l'Hypericaceae. 'Ssa pianta vivace aghjunghje di regula un'altezza da 30 à 60 centimi. Si caratterizeghja da e so casce opposte, ovale è d'un verde vivu. I fiori, chì appariscenu da ghjunghju à sittembre, sò di culore giallu vivu incù numerose stamine. I frutti sò capsule globulose cuntinendu picculi granelli neri.

Ripartizione

[mudificà | edità a fonte]

Hypericum androsaemum hè originariu d'Europa è d'Asia occidentale. Omu u trova per u più in e rigione timperate è subtrupicale. 'Ssa pianta cresce in i boschi, e sepe, l'arici di fureste è e pratuline. Hè ancu prisente in i giardini è i parchi per causa di a so bellezza ornamentale.

Hypericum androsaemum hè prisente in Corsica.[1]

Hypericum androsaemum hè una pianta vivace chì si sparghje per u più per via di i so granelli. Pò ancu riproduce si per via di calature. 'Ssa spezia priferisce e terre belle assiccate è ricche di materia organica. Pò tullerà a sicchina ma priferisce e zone in parte adumbrate. I fiori di 'ssa pianta sò impullinati da l'insetti, in particulare l'ape è e farfalle.

Hypericum androsaemum hè u nome scentificu accittatu per 'ssa spezia. Hè ancu cunnisciuta sottu à i sinonimi seguenti : Androsaemum officinale, Hypericum officinale è Ascyrum androsaemum.

Cunsirvazione

[mudificà | edità a fonte]

Hypericum androsaemum hè una spezia cumuna è largamente sparta. Ùn hè micca cunsiderata cum'è essendu in priculu d'estinzione. Eppuru, a distruzzione di u so ambiente naturale per causa di l'urbanisazione è di l'agricultura intensiva pò custituisce una minaccia per a so sopravvivenza à longu andà. Hè dunque impurtante di prisirvà e zone induve 'ssa pianta cresce naturalmente è di promove a so cultura in i giardini per assicurà a so cunsirvazione.

Riferimenti

[mudificà | edità a fonte]
  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.
  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti

[mudificà | edità a fonte]