Google Analytics

À prupositu di Wikipedia

L'ortografia è a grammatica di 'ssu articulu ùn sò micca currette. Pudete cuntribuisce à ammigliurà le.

Google Analytics (abbreviatu GA) hè un serviziu gratuitu furnitu da Google per generà statistiche detallate nantu à i visitori di u situ web. E statistiche sò cullate nantu à i servitori di Google solu quandu l'utilizatore inserisce u codice JS in e pagine di u so situ web. U codice di seguimentu hè attivatu quandu l'utilizatore apre a pagina in un navigatore web (assumendu chì Javascript hè attivatu in u navigatore).

Definizione[mudificà | edità a fonte]

A versione libera ùn guarantisci micca più di 10 milioni di pagine visitate per mese. Per tali siti, da settembre di u 2011, hè cunsigliatu di utilizà Google Analytics Premium (à partesi da $ 150 mila annu), chì pò trattà finu à 1 billion visits.

U serviziu hè integratu cù Google AdWords. A funzione di u serviziu hè chì u webmaestru pò ottimisà e campagne di publicità è marketing di Google AdWords analizendu cù Google Analytics da induve venenu i visitori, quantu si fermanu in u situ è ​​induve si trovanu geograficamente. L'utilizatori vedenu gruppi di publicità è e parolle chjave in i rapporti. Ci sò ancu opzioni supplementari per separà l'ospiti in gruppi.

I fornituri di serviziu ponu definisce i miri è e sequenze di migrazione. U scopu puderia esse una pagina di cumpiimentu di vendita, vede pagine specifiche, o scaricate un schedariu. Utilizendu stu strumentu, i marketers ponu determinà quali campagni publicitarii anu successu è truvà novi fonti di audience.

Storia[mudificà | edità a fonte]

E prime versioni[mudificà | edità a fonte]

U serviziu hè un successore di u sistema di analisi Urchin on Demand di Urchin Software (chì Google hà acquistatu in April 2005). Google furnisce sempre una app Urchin separata. I clienti Urchin anu ricivutu supportu per u produttu di software da quandu u software hè statu acquistatu da Google, cù a nova versione beta di u software liberata in uttrovi 2007. U serviziu porta idee da Adaptive Path, chì u so pruduttu Scorecard hè statu acquistatu in 2006 è rinominatu Google Analytics.

A registrazione aperta per u serviziu di marca Google hà apertu in nuvembre 2005. Tuttavia, i novi iscrizzioni sò stati fermati dopu à uni pochi di ghjorni per via di l'altu numeru di visitatori. Quandu u putenziale cresce, Google hà introduttu a registrazione basata in invitu. U serviziu hè dispunibule per tutti da a mità d'aostu di u 2006. Una nova versione di l'interfaccia d'utilizatore hè stata liberata u 17 di maghju di u 2007.

Ogni utilizatore pò aghjunghje profili à 50 siti. Ogni prufilu di solitu currisponde à un situ.

Google Analytics mostra l'infurmazioni basi in un "dashboard" è infurmazione più dettagliata hè dispunibule in forma di rapportu. Ci hè attualmente più di 80 tippi di rapportu dispunibili.

In 2011, Google Analytics hà introduttu a funzione Realtime, chì vi permette di vede cambiamenti in u vostru situ web in tempu reale. Utilizendu i so rapporti, pudete monitorà u trafficu nantu à e social media per evaluà prima di inizià una campagna di publicità. In fatti, sta innovazione hà dimustratu a penetrazione di a visualizazione in l'analitiche web

Analisi universale[mudificà | edità a fonte]

In 2013, a versione "Universal Analytics" di Google Analytics apparsu. Questu hà allargatu e capacità di u sistema, chì permette di monitorà micca solu l'accessu di l'utilizatori à u situ, ma ancu u so cumpurtamentu in tuttu.

Da u 15 di marzu di u 2015, Google hà introduttu Google Analytics 360 Suite, una nova estensione à a versione pagata di Analytics. A piattaforma pagata furnisce analitiche chì e cumpagnie ponu aduprà per calculà u ritornu di l'investimentu è l'efficacità di a spesa di marketing. I cumpunenti di l'estensione sò Analytics 360, Tag Manager 360, Optimization 360, Attribution 360, Audience Center 360 è Data Studio 360.

Google Analytics 4[mudificà | edità a fonte]

In uttrovi 2020, Google hà introduttu una nova versione di GA - "Google Analytics 4" - chì diventa u predeterminatu quandu crea una nova risorsa. Per via, a versione di prova hè stata in esecuzione da u 2019. In marzu di u 2022, a cumpagnia hà annunziatu chì à partesi di u 1 di lugliu di u 2023, Universal Analytics cesserà di trattà e dumande di l'utilizatori. I fonti creati in Analytics 360 ùn saranu più dispunibili à partesi da u 1 d'ottobre di u 2023.

U 1 di lugliu di u 2023, Google hà da passà da Universal Analytics à Google Analytics.

A nova versione enfatiza l'accuratezza di u seguimentu di l'utilizatori è u so cumpurtamentu. In più di l'ID d'Usuariu digià cunnisciutu, sò offerti dui modi più di monitorà a piattaforma: Google Signals è Device ID.

Tipi di hits tracciati da Google Analytics[mudificà | edità a fonte]

Google Analytics hè un strumentu chì traccia diverse visite per cullà infurmazioni nantu à l'interazzione di l'utilizatori in un situ web o applicazione. Google Analytics registra i seguenti tipi di visite:

  • Andà à a pagina
  • Cliccate nantu à l'avvenimenti
  • I successi di e-commerce
  • interazzione suciale
  • Hits di sincronizazione di l'utilizatori
  • Hits Speciali
  • I successi straordinarii

Ognuna di queste visite hà datu mandati à i servitori di Google Analytics. Google Analytics usa metodulugia muderna, algoritmi avanzati di apprendimentu di macchina, analitiche avanzate mobili, trasfurmazioni cumplessi di flussu di dati è metudi di analisi di cumportamentu (descrizione dettagliata). Questi metudi d'avanguardia permettenu à i pruprietarii di u situ web è à i cummercializatori di piglià decisioni infurmate creendu rapporti cumpleti chì furniscenu insights approfonditi nantu à u cumpurtamentu di l'utilizatori, u rendiment di u situ web è metriche inestimabili.