Geranium molle

À prupositu di Wikipedia
Geranium molle
Geranium molle
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Geraniales
Famiglia Geraniaceae
Generu Geranium
Nome binuminale
Geranium molle
Carl Linnaeus, 1753

Geranium molle hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di e Geraniaceae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

U Geranium molla hè una pianta erbacea appartinendu à a famiglia di e Geraniaceae. 'Ssa spezia hè caratterizata da i so piccioli rampicanti è e so casce frastagliate in lobi prufondi. I fiori di u Geranium molla sò chjuchi, di culore rusulatu pallidu à biancu, è si ragruppanu in gaspe.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

U Geranium molla hè originariu d'Europa, ma si hè largamente spartu in altre rigione di u mondu, in particulare in America suprana, in Asia è in Australia. 'Ssa pianta priferisce l'ambienti aperti è assuliati, tali e pratuline, i campi è i bordi di stradone.

Geranium molle hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

U Geranium molla hè una pianta vivace chì si riproduce per u più per via di granelli. I fiori producenu frutti à forma di bizzicu, cuntinendu parechji granelli. 'Ssi granelli sò spergugliati da u ventu o da l'animali. A pianta pò ancu prupagà si per via di calature, grazia à i so piccioli rampicanti chì s'arradicheghjanu faciule à u cuntattu di a terra.

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

U Geranium molla hè ancu cunnisciutu sottu à altre nomi scentifichi, tali Geranium pusillum L. è Geranium molla L. var. pusillum.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

U Geranium molla hè cunsideratu cum'è una spezia cumuna è largamente sparta. Ùn hè micca attualmente minacciatu è ùn face micca l'ogettu di misure di cunsirvazione specifiche. Eppuru, per causa di a so capacità à culunizà prestu nuvelli ambienti, pò qualchì volta diventà invadente è cumpetitivu per altre spezie vegetale indigene. Hè dunque impurtante di surviglià a so prupagazione in certe rigione induv'ellu ùn hè micca nativu.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]