Vai al contenuto

Gastridium ventricosum

À prupositu di Wikipedia
Gastridium ventricosum
Gastridium ventricosum
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Poales
Famiglia Poaceae
Generu Gastridium
Nome binuminale
Gastridium ventricosum
Hans Schinz, 1913

Gastridium ventricosum hè una pianta chì face parte di a famiglia di e Poaceae.

Descrizzione

[mudificà | edità a fonte]

Gastridium ventricosum hè una pianta erbacea annuale di a famiglia di e/di i Poaceae. Misura trà 10 è 50 cm d'altura è pussede i piccioli addirizzati è ramificate. E casce sò lineare, misurendu trà 1 è 10 cm di lunghezza è 1 à 3 mm di larghezza. E spighette sò sulitarie/sulitarie/sulitarii, misurendu trà 2 è 4 mm di lunghezza, è sò disposti in gaspe terminale.

Ripartizione

[mudificà | edità a fonte]

Gastridium ventricosum hè una spezia cusmopolitu, prisente in e rigione timperate è subtropicales /di u mondu sanu. Hè particularmente cumuna in e zone disturbate, tale i bordi di stradone, i terreni abbandunati è i campi cultivati.

Gastridium ventricosum hè prisente in Corsica.[1]

Gastridium ventricosum hè stata discrittu per a prima volta da u botanistu svedese Carl von Linné in u 1753, sottu u nome di Panicum ventricosum. Hè stata riclassatu in u generu Gastridium in 1817 da u botanistu tedescu Kurt Sprengel. I sinonimi di a spezia capiscenu|cumprendenu Panicum ventricosum, Gastridium australe è Gastridium phleoides.

Cunsirvazione

[mudificà | edità a fonte]

Gastridium ventricosum hè cunsideratu cum'è una spezia invadente in certe rigione di u mondu, induve ella pò concurrencer e spezie indigene è disturbà l'ecusistemi lucali. Eppuru, ùn ci hè micca di misure di cunsirvazione specifichi in piazza per 'ssa spezia.

Riferimenti

[mudificà | edità a fonte]
  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.
  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti

[mudificà | edità a fonte]