Frankenia pulverulenta

À prupositu di Wikipedia
Frankenia pulverulenta
Frankenia pulverulenta
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Caryophyllales
Famiglia Frankeniaceae
Generu Frankenia
Nome binuminale
Frankenia pulverulenta
Carl Linnaeus, 1753

Frankenia pulverulenta hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di e Frankeniaceae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Frankenia pulverulenta hè una pianta vivace appartinendu à a famiglia di e Frankeniaceae. Si caratterizeghja da i so piccioli rampicanti è e so foglie lineare, opposte è succulente. E casce sò cuperte d'una fine stratu di polvera bianca, da induve u so nome specificu pulverulenta. I fiori di 'ssa pianta sò chjuchi, di culore rusulatu pallidu à biancu, è ragruppati in gaspe terminale.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

Frankenia pulverulenta hè originaria di e rigione custiere di l'Africa suprana, in particulare di u Maroccu, di l'Algeria è di a Tunisia. Omu a trova ancu in certe rigione di u sudu di a Spagna. 'Ssa pianta cresce per u più in e zone saline, i paduli è e dune custiere.

Frankenia pulverulenta hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

Frankenia pulverulenta hè una pianta adatta à l'ambienti salini. Pussede l'adattamenti fisiulogichi chì li permettenu di tullerà cuncintrazione alte di sale in a terra. E so foglie succulente li permettenu d'accumulà l'acqua è di resiste à e cundizione aride. 'Ssa pianta si riproduce per u più pe via di granelli, chì sò spergugliati da u ventu.

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Frankenia pulverulenta hè u nome scentificu accittatu di 'ssa pianta. Hè ancu cunnisciuta sottu à i sinonimi seguenti : Frankenia laevis, Frankenia hirsuta è Frankenia corymbosa. 'Ssi nomi sò stati usati in u passatu per designà variazione di 'ssa spezia, ma sò avale cunsiderati cum'è sinonimi.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

Frankenia pulverulenta hè una pianta relativamente cumuna in a so area di ripartizione naturale. Eppuru, certe pupulazione ponu esse minacciate per causa di a distruzzione di u so ambiente da l'urbanisazione è u sfruttamentu di e risorse naturale. Hè dunque impurtante di prisirvà e zone custiere induve 'ssa pianta si trova, cù u fine di garantisce a so sopravvivenza à longu andà.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]