Vai al contenuto

Exocoetus volitans

À prupositu di Wikipedia
Exocoetus volitans
Exocoetus volitans
Classifica scentifica
Regnu Animalia
Imbrancamentu Chordata
Classa Actinopteri
Imbrancamentu Acanthopterygii
Classa Percomorphaceae
Ordine Beloniformes
Famiglia Exocoetidae
Generu Exocoetus
Nome binuminale
Exocoetus volitans
Carl Linnaeus, 1758

Exocoetus volitans hè una spezia di pesciu chì face parte di a famiglia di l'Exocoetidae.

Descrizzione

[mudificà | edità a fonte]

Exocoetus volitans hè caratterizatu da e so nutaghjole pettorale larghe è lungarine, chì li permettenu d'arià sopra à l'acqua sopra à longhe distanze. U so culore varieghja da turchinu à verde, incù riflessi argentini annantu à u corpu.

Ripartizione

[mudificà | edità a fonte]

Omu trova Exocoetus volitans in l'acque trupicale è subtrupicale di l'oceanu Atlanticu, di l'oceanu Indianu è di l'oceanu Pacificu, è ancu in u Mare Terraniu. Hè à spessu ossirvatu vicinu à a superficia di l'acqua, induv'ellu si nutrisce di picculi pesci è di rubu.

Exocoetus volitans hè prisente in acque marine di Corsica.[1]

Exocoetus volitans hè un eccellente nutadore è pò aghjunghje velucità impressiunante quandu hè in muvimentu. Si ciba per u più di picculi organismi marini, ch'ellu chjappa saltendu fora di l'acqua. A so capacità à arià sopra à l'acqua li permette di scappà à i so predatori è di cullucà si sopra à longhe distanze.

Exocoetus volitans appartene à a famiglia di l'Exocoetidae, chì ragruppa i pesci vulanti. I sinonimi di 'ssa spezia inchjudenu Exocoetus exsiliens è Exocoetus exsiliens.

Cunsirvazione

[mudificà | edità a fonte]

Exocoetus volitans hè una spezia abundante è largamente sparta in l'oceani di u mondu. Bench'ellu ùn sia micca dirittamente minacciatu, pò esse affittatu da a polluzione di l'acqua è a pesca eccessiva. Hè impurtante di pruteghje u so ambiente marinu per garantisce a so sopravvivenza à longu andà.

Riferimenti

[mudificà | edità a fonte]
  • Rughjeru Miniconi, Parlata aghjaccina cittatina è paisana, Ed. A Barcella, 2017.
  1. https://fishbase.mnhn.fr/summary/1032.

Altri prugetti

[mudificà | edità a fonte]