Vai al contenuto

Euphorbia stricta

À prupositu di Wikipedia
Euphorbia stricta
Euphorbia stricta
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Classa Polypodiopsida
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Malpighiales
Famiglia Euphorbiaceae
Generu Euphorbia
Nome binuminale
Euphorbia stricta
Carl Linnaeus, 1759

Euphorbia stricta hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di l'Euphorbiaceae.

Descrizzione

[mudificà | edità a fonte]

Euphorbia stricta hè una pianta erbacea vivace appartinendu à a famiglia di l'Euphorbiaceae. Si distingue da u so picciolu rittu è rigidu, aghjunghjendu di regula un'altezza da 30 à 60 centimi. E casce sò lineare, strette è disposte di manera altirnata longu à u picciolu. I fiori, di piccula taglia, sò ragruppati in infiuriscenze terminale è sò à spessu di culore verde o giallastru. I frutti sò capsule cuntinendu upiccule granelli.

Ripartizione

[mudificà | edità a fonte]

Euphorbia stricta hè originaria d'Europa, induv'ella hè largamente sparta. Omu a trova per u più in e pratuline, l'arici di fureste è e zone pitricose. Hè ancu prisente in certe rigione d'Asia è d'Africa suprana.

Euphorbia stricta hè prisente in Corsica.[1]

'Ssa pianta si sviloppa di regula in e terre belle assiccate è assuliate. Hè adattata à cundizione di sicchina è pò sopravvive in ambienti aridi. Euphorbia stricta si riproduce per u più per via di granelli, chì sò spergugliati da u ventu. Pò ancu prupagà si da i so rizomi suttarranii, furmendu cusì culonie dense.

Euphorbia stricta hè u nome scentificu accittatu di 'ssa pianta. Hè ancu cunnisciuta sottu à i sinonimi seguenti : Euphorbia virgata, Euphorbia stricta subsp. stricta, Euphorbia stricta subsp. virgata. 'Ssi nomi sò stati usati in u passatu per designà variazione di 'ssa spezia, ma sò avà cunsiderati cum'è sinonimi.

Cunsirvazione

[mudificà | edità a fonte]

Euphorbia stricta hè una pianta cumuna è largamente sparta, ciò chì li cunferisce un statutu di preoccupazione minore in termini di cunsirvazione. Eppuru, certe pupulazione ponu esse minacciate per causa di a distruzzione di u so ambiente naturale da l'urbanisazione è l'agricultura intensiva. Hè dunque impurtante di prisirvà e zone induve 'ssa pianta cresce cù u fine di garantisce a so sopravvivenza à longu andà.

Riferimenti

[mudificà | edità a fonte]
  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.
  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti

[mudificà | edità a fonte]