Erythromma lindenii

À prupositu di Wikipedia
Erythromma lindenii
Erythromma lindenii
Classifica scentifica
Regnu Animalia
Imbrancamentu Arthropoda
Classa Insecta
Ordini Odonata
Famiglia Coenagrionidae
Genaru Erythromma
Nomu binuminali
Erythromma lindenii
Edmond de Selys Longchamps, 1840

Erythromma lindenii hè una spezia di filangroca chì faci parti di a famiglia di i Coenagrionidae.

Discrizzioni[mudificà | edità a fonte]

L'Erythromma lindenii hè una spezia di filangroca appartinendu à a famiglia di i Coenagrionidae. 'Ssa spezia si distingui da a so taglia abbastanza chjuca, incù una lunghezza media da 35 à 40 millimitri. I masci prisentani una culurazioni turchina carattaristica annantu à u so addomi, mentri chì i femini inarbureghjani una tinta più scura, andendu da u brunu à u verdi.

Ripartizioni[mudificà | edità a fonte]

Erythromma lindenii hè par u più sparta in Auropa, ind'edda hè prisenti in parechji paesi tali a Francia, a Spagna, l'Italia, a Svizzara è l'Alimagna. Omu a trova ancu in certi righjoni d'Africa subrana, in particulari in Algiria è in Tunisia. 'Ssa spezia prifirisci l'ambienti acquatichi tali i stagni, i lavi è i vadini à picculu ghjettu.

Erythromma lindenii hè prisenti in Corsica.[1]

Biulugia[mudificà | edità a fonte]

L'adulti di Erythromma lindenii sò attivi mentri u periudu estivu, da maghju à sittembri. Si nutriscini par u più d'insetti bulanti, tali i zinzali è i moschi. I femini facini i so ova in i pianti acquatichi, induva i larvi si sviluppani prima di divintà adulti. A durata di u ciculu di vita di 'ssa spezia hè à l'incirca di un annu.

Tassunumia[mudificà | edità a fonte]

Erythromma lindenii hè stata discritta pà a prima volta in 1840 da l'entumologu francesu Jules Pierre Rambur. Hè ancu cunnisciutu sottu à u sinonimu di Lestes lindenii. 'Ssa spezia apparteni à l'ordini di l'Odunati è à a famiglia di i Coenagrionidae, chì ragruppa numarosi spezii di filangrochi.

Cunsirvazioni[mudificà | edità a fonte]

Erythromma lindenii hè cunsidarata com'è una spezia vulnerevuli siont'è l'Unioni internaziunali pà a cunsirvazioni di a natura (UICN). A distruzzioni di u so ambienti naturali, in particulari par via di l'urbanisazioni criscenti, custituisci a principali minaccia par 'ssa spezia. Misuri di cunsirvazioni sò missi in campu in certi paesi cù u fini di pruteghja i pupulazioni esistenti, tali a criazioni di riservi naturali è a sinsibilisazioni di u publicu à l'impurtanza di a prisirvazioni di 'ssa spezia.

Rifarimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Berquier C. & Andrei-Ruiz M.-C., Lista Rossa regiunale di e Filangrocche di Corsica, Uffiziu di l'Ambiente di a Corsica, 2017

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. Berquier & Andrei-Ruiz (2017).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]